בוליגו מקימה מקבץ דיור של 139 דירות בצפון קרולינה

היקף ההון העצמי בפרויקט יעמוד על כ-21 מיליון דולר

 

 

 
איתי גורן, עסקת ייזום חדשה לבוליגו קפיטל, צילום: יח״צאיתי גורן, עסקת ייזום חדשה לבוליגו קפיטל, צילום: יח״צ
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
02/05/2024

חברת ייזום השקעות הנדל"ן בוליגו קפיטל (Buligo Capital) ממשיכה ליזום עסקאות חדשות בשוק הנדל"ן בארה"ב ומדווחת על השלמת עסקה חדשה לייזום מקבץ דיור של כ-139 יחידות דיור (Townhomes), בצפון קרולינה, ארה"ב. היקף ההון העצמי בעסקה, אותה בוליגו מבצעת יחד עם השותף המקומי שלה בארה"ב Graycliff Capital, עומד על כ-20.6 מיליון דולר. בוליגו תשקיע גם היא בפרויקט בהיקף של כ-4% מההון העצמי (כ-0.9 מיליון דולר). 

מתחילת השנה, בוליגו יזמה וביצעה עסקאות רכישה וייזום בארה"ב בהיקף מצטבר של כ-206 מיליון דולר, ואף חתמה על הסכמים לרכישת שני נכסי תעשייה נוספים במדינות פלורידה ופנסילבניה. 

איתי גורן, מנכ"ל ומייסד בוליגו קפיטל: "בוליגו ממשיכה לחזק את פעילות הייזום והביצוע בארה"ב עם פרויקט נוסף ומבטיח נוסף. בשוק שבו יש מעט עסקאות בוליגו שומרת על גמישות תפעולית והיכולת לבחור בין ייזום לבין רכישת נכסים קיימים".

היקף ההון המנוהל על ידי בוליגו עמד על כ-1.16 מיליארד דולר, לעומת 1.1 מיליארד דולר בסוף השנה הקודמת. בוליגו מעריכה כי העסקאות הקיימות יניבו לה דמי הצלחה בטווח של בין 93-127 מיליון דולר בשנים הקרובות.

ממועד הקמתה ועד סוף חודש מרס 2024, בוליגו רכשה ויזמה, לבד וביחד עם השותפים המקומיים שלה בארה"ב, 132 עסקאות הכוללות 145 נכסים בהיקף כספי כולל של כ-4.4 מיליארד דולר, זאת באמצעות כספי משקיעים בהיקף כולל של כ-1.5 מיליארד דולר (בנטרול חלק החברה בהשקעות). מתוך עסקאות אלה מומשו 56 עסקאות (הכוללות 65 נכסים), בעבור תמורה כוללת של כ-1.8 מיליארד דולר, מכפיל הון ממוצע (נטו למשקיעי החברה) של כ-x2.1 ובתשואה שנתית ממוצעת (IRR) של כ-25.4%.

בוליגו מתמחה בייזום והובלה של השקעות נדל"ן אסטרטגיות בארה"ב, שכוללות מקבצי דיור (מולטי-פמילי) מרכזים מסחריים, נכסי תעשייה ולוגיסטיקה ובתי אבות באזורי צמיחה, בעיקר בדרום-מזרח ארה"ב, ובמדינות ההרים במערב. 

לגרף בוליגו לחצו כאן

9 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 530.22 אלפי בבוליגו
קרנות נאמנות שמחזיקות את בוליגו.
x