Pomvom ממנה את שירה פאיאנס-בירנבאום ליו"ר הדירקטוריון של החברה

ב-25 השנים האחרונות מכהנת פאיאנס-בירנבאום בשורת תפקידים ניהוליים בכירים

 

 

 
שירה פאיאנס-בירנבאום, יו״ר ריקטוריון POMVOM החדשה, צילום: גיל קרמר שירה פאיאנס-בירנבאום, יו״ר ריקטוריון POMVOM החדשה, צילום: גיל קרמר
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
08/05/2024

דירקטוריון חברת Pomvom חברת טכנולוגיה המפתחת ומספקת פתרונות תיעוד חוויתי דיגיטלי לשוק הגלובאלי של פארקי השעשועים והאטרקציות, המחליפים פתרונות צילום אופרטיביים קיימים, אישר בשבוע את מינויה של שירה פאיאנס בירנבאום ליו"ר הדירקטוריון, זאת לאחר כהונה של למעלה משנתיים כדירקטורית בחברה. 

ב- 25 השנים האחרונות מכהנת פאיאנס-בירנבאום בשורת תפקידים ניהוליים בכירים. בין השאר, כיהנה כמשנה למנכ"ל מיקרוסופט ישראל וכמנהלת חטיבת ניהול ביצועים, אסטרטגיה ושיווק וטרנספורמציה דיגיטלית בחברה, כנשיאה גלובאלית של חברת הסייבר סימפייר, כמנהלת אגף אסטרטגיה שיווק ושימור לקוחות בפרטנר תקשורת בע"מ Orange. כמו כן כיהנה כמנכ"ל וכיזמית חברת "חצי חשבון" מקבוצת הפניקס ולפני כן, כמנהלת חטיבת הייעוץ האסטרטגי והשיווקי ב- PwC - קסלמן וקסלמן. 

לפאיאנס-בירנבאום ניסיון כהונה של שנים רבות כדירקטורית בחברות ציבוריות בת"א ובנאסד"ק, כמו גם בחברות פרטיות וממשלתיות, ובתחומים מגוונים הכוללים טכנולוגיות מתקדמות, הנפקות ופיננסים, סמיקונדוקטור, דאטהסנטרים, ביטוח, בנקאות, תעשיה ועוד. ביניהן מכהנת כיום בחברת AudioCodes, בחברת AnyVision Interactive (OOSTO), בחברתRiskQ ,

ובעברה בחברת SPAC - ION Acquisition Corpוחברת DSP Group הנסחרות בנאסד"ק, ב- LIAN Group Switzerland , בבנק המזרחי - אתגר חברה לניהול תיקי השקעות, מגדל ניהול תיקי השקעות בע"מ, תפרון בע"מ, קבוצת קו מנחה שרותי מידע ותקשורת, דורות נכסים והחזקות בע"מ, אינטרקוסמא בע"מ, הקרן לנזקי טבע בחקלאות הממשלתית, חברת דנשר 1963 בע"מ ועוד.  

יהודה מינקוביץ', מנכ"ל Pomvom, מסר: "אני מברך על מינויה של שירה ליו"ר דירקטוריון Pomvom ועל הארכת כהונתם של עמירם לוין ואחיקם קאופמן כחברי דירקטוריון החברה. שירה, דמות בולטת באקוסיסטם העסקי ובתעשייה, בעלת ניסיון עשיר ומוכח בתפקידים הרלוונטיים לפעילות החברה כמו תפקידים ניהוליים בכירים, ייעוץ להצמחת חברות והובלה של חברות ספאק הנסחרות בנאסד"ק". 

שירה פאיאנס-בירנבאום: "אני מודה ושמחה על בחירתי ליו"ר דירקטוריון חברת POMVOM,  אותה אני מלווה למעלה  משנתיים וחווה מקרוב את חדוות היצירה, ההתפתחות, הצמיחה והחדירה שלה לשווקים ופארקי שעשועים חדשים מסביב לעולם. אני גאה להיות חלק מחברה המתמקת בקידום נשים לתקפידים משמעותיים ועל הייצוג הנשי של הנהלת החברה שעומד על מעל ל-50%. בימים אלה אנחנו בעיצומו של מהלך משמעותי וחשוב מאוד בחייה של החברה -  מיזוג עם  הספאק Israel Acquisitions Corp. ומעבר למסחר בנאסד"ק. אני סמוכה ובטוחה שהחברה רק בתחילת דרכה ונכונו לה עוד פסגות רבות לכבוש בהמשך הדרך". 

x