סופווייב ממשיכה במגמת צמיחה חזקה וצמצום הפסדים

ההכנסות ברבעון הראשון של 2024 עלו בכ-27% לכ-13.2 מיליון דולר; החברה ממשיכה לצפות כי תגיע לאיזון תפעולי, על בסיס שנתי בשנת 2024

 

 

 
מימין: שמעון אקהויז, צילום: תומר שלום, לו סקפיורי, מנכ״ל חברת סופווייב, צילום: Carolynn Grimesמימין: שמעון אקהויז, צילום: תומר שלום, לו סקפיורי, מנכ״ל חברת סופווייב, צילום: Carolynn Grimes
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
09/05/2024

לו סקפורי, מנכ"ל סופווייב: "אנו שמחים לדווח היום על רבעון נוסף של התקדמות משמעותית בפעילותינו, כמתבטא בצמיחה של 27% בהכנסות ברבעון הראשון, לרבות זינוק בהכנסות חוזרות ממכירת פולסים, המייצגות כבר מעל לשליש מסך ההכנסות ברבעון זה. אנו מאמינים כי הצמיחה החדה במכירות הפולסים מעידה הן על שביעות רצון הלקוחות מטכנולוגיית ה-™SUPERB החדשנית והיעילה שלנו, והן על היכולת שלנו לשמר ולחזק את מערכות היחסים עם בסיס הלקוחות ההולך וגדל שלנו. מטרתנו היא שהלקוחות שלנו, רופאים וקליניקות, יהיו שבעי רצון ויראו הצלחה לטווח ארוך עם המכשור שלנו, וזאת מעבר למכירה החד-פעמית של המערכות. במבט אל המשך שנת 2024, אנו מתכוונים להרחיב את הנוכחות והמודעות למותג של סופווייב באמצעות קמפיינים נוספים הפונים ישירות למטופלים ובאמצעות רופאים מובילי דיעה ומשפיעני רשת איתם אנו עובדים. אנו חוזרים ומציינים, כי יעד החברה הוא השגת איזון תפעולי בשנת 2024 כולה".

ד"ר שמעון אקהויז, יו"ר הדירקטוריון ומייסד-משותף, סופווייב: "במהלך הרבעון הראשון של 2024, סופווייב המשיכה להתקדם לעבר מטרתה להפוך לחברה מובילת שוק באספקת פתרונות אסתטיים לא-פולשניים מבוססי אנרגיה. במהלך הרבעון הראשון השקנו מסחרית בארה"ב את ה-™Pure Impact, מודול הגוף שלנו המשמש לחיטוב ומיצוק השרירים, אשר משתמש בטכנולוגיית PlyoPulse™ - EMS. פתרון ייחודי זה ייתן להערכתנו מענה לדרישה ההולכת וגדלה לטיפולי מיצוק העור וחיטוב לאור השימוש הנרחב בתרופות הרזיה ומעכבי GLP-1".

חברת האסתטיקה הרפואית סופווייב (Sofwave), מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון הראשון של 2024, המציגות המשך צמיחה בהכנסות וזינוק חד בהכנסות החוזרות ממכירת פולסים, המאותתות על שימוש הולך וגובר במכשירי החברה על ידי לקוחותיה.

עיקרי התוצאות לרבעון הראשון של 2024

ההכנסות ברבעון הראשון של 2024 עלו בכ-27% לכ-13.2 מיליון דולר, לעומת כ-10.4 מיליון דולר ברבעון הראשון אשתקד. הכנסות החברה ממכירת פולסים זינקו ברבעון הראשון בכ-118% לכ-4.7 מיליון דולר ומהוות כ-36% מסך ההכנסות ברבעון.

הרווח הגולמי ברבעון הראשון עלה בכ-29% לכ-9.9 מיליון דולר (כ-75.2% מסך ההכנסות), לעומת כ-7.7 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2023 (כ-73.7% מסך ההכנסות). השיפור ברווחיות נובע בעיקר מהגידול בהכנסות מפולסים שנמכרים בשולי רווח גבוהים. 

ההפסד התפעולי ברבעון הראשון של השנה הצטמצם משמעותית לכ-960 אלף דולר, לעומת כ-3.7 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2023. החברה חוזרת ומצהירה, כי יעדי החברה הם הגעה לאיזון תפעולי, על בסיס שנתי ב-2024. 

נכון ל-31 במרץ 2024, לחברה מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של כ-23.1 מיליון דולר. קצב שריפת המזומנים ממשיך להאט משמעותית: כ-1.3 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2024, לעומת כ-3 מיליון דולר שריפת מזומנים ברבעון הראשון של 2023.

לגרף סופווייב לחצו כאן

41 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 27.13 מיליון בסופווייב
קרנות נאמנות שמחזיקות את סופווייב. לרשימה המלאה
x