אייל דרורי מונה למנהל מרכז הפיתוח של חברת Rivery בישראל

 

 

 
אייל דרורי, צילום: Wind Riverאייל דרורי, צילום: Wind River
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
25/05/2024

אייל דרורי מונה למנהל מרכז הפיתוח של חברת Rivery בישראל. במסגרת תפקידו דרורי ינהל את מחלקת הפיתוח הצומחת של ריברי, כמו גם את צוות הinnovation החדש, וישמש כחבר הנהלה.

לאייל נסיון של קרוב ל20 שנים בניהול קבוצות פיתוח, ובין תפקידיו הקודמים כיהן כמנהל קבוצת פיתוח בחברות Octup, Equalum, Cooladata, וWind River (Intel). 

לדרורי תואר שני מאוניברסיטת ת"א במדעי המחשב ותואר ראשון מהטכניון.

איתמר בן חמו, מנכ"ל חברת ריברי על המינוי: " אנו מברכים על הצטרפותו של אייל לצוות המקצוענים שלנו, ניסיונו הרב של אייל מעיד על יכולות מקצועיות מהשורה הראשונה ואנו בטוחים כי מינוי זה יהווה תוספת משמעותית לניהול ולהתפתחות החברה". 

אייל דרורי הוסיף: ״חברת ריברי נמצאת בגדילה מסיבית ובקפיצה טכנולוגית. אני שמח להצטרף לחברה המובילה בתחומה ובטוח שהנסיון שלי בתחום הניהול ובתחום הביג דאטא בפרט יסייע בתהליכי הגדילה ויעזרו לדחוף את ריברי להיות פלטפורמת דאטה מובילה בשוק״

ריברי מספקת פלטפורמה עבור בנייה ואוטומציה של תהליכי שינוע ומידול דאטה בענן, במטרה להנגיש במהירות את המידע העסקי ממאות מקורות פנימיים וחיצוניים. בעזרת ריברי, אנליסטים ומהנדסי דאטה מתפנים לניתוח המידע, הפקת תובנות והאצת הפעילות העסקית. בין החברות מבוססות הענן שמשתמשות בפתרון של ריברי לניהול ביג דאטה ניתן למנות את: Emmar, Yotpo, DoubleVerify, Bayer, Verbit, Walkeme ועוד

x