תלפיות שותפויות מכריזה על שותפות ראשונה עם עינבל לוי

עינבל תשמש מנכ"לית סוכנות ביטוח המשותפת לה ו"תלפיות שותפויות". השותפות הוקמה במסגרת מודל ייחודי של תלפיות שותפויות הנותן מענה מלא והוגן לסוכן המבקש למכור את תיק הלקוחות שלו

 

 
ענבל, ראובן ואייל / צילום: יחצענבל, ראובן ואייל / צילום: יחצ
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
20/05/2024

תלפיות שותפויות, אשר הוקמה על ידי ראובן טיטואני ואייל סיאני, בנתה מודל ייחודי באמצעותו תלפיות וסוכן צעיר עצמאי, אמין ומקצועי אשר נבחר בקפידה ע"י טיטואני וסיאני, רוכשים במשותף תיק לקוחות של סוכן ביטוח אחר תוך יצירת מתווה פרישה המתאים לצרכיו ורצונותיו של הסוכן המוכר וזאת תוך מתן דגש להוגנות ויושרה לכל אורך התהליך. 

המודל הייחודי מתמקד בשילוב בין היכולות האיכותיות והמקצועיות של הסוכן הצעיר יחד עם היתרונות המשמעותיים של גוף אמין, גדול ויציב כמו תלפיות. כך, הסוכן המוכר יכול למצוא את 3 הדברים החשובים לו ביותר: כתובת ראויה והגונה, עסקה מול בית הסוכן הגדול בישראל אשר מקנה לו בטחון כלכלי וכן הבטחת שמירה על השם הטוב שלו אל מול לקוחותיו שרבים מהם בני משפחה, שכנים, חברים וכו' שאותם ימשיך לפגוש גם לאחר מועד המכירה.  

במסגרת זו, הקימה תלפיות שותפויות סוכנות ביטוח משותפת יחד עם עינבל לוי. עינבל תשמש כמנכ"לית של סוכנות הביטוח המשותפת. סוכנות הביטוח המשותפת נמצאת בתהליך רכישה מתקדם של תיק לקוחות משמעותי מסוכנת ביטוח אשר נתנה את אמונה בעינבל ובתלפיות שותפויות.

לאחר רכישת תיק הלקוחות, תנהל הסוכנות מאגר גדול של לקוחות איכותיים. רכישה זו מהווה חיבור עסקי ומקצועי משמעותי שיתרום רבות לסוכנות וללקוחותיה.
בימים אלו נמצאת תלפיות שותפויות במגעים מתקדמים להקמת שותפויות ייחודיות נוספות אשר יהוו מנוע צמיחה עסקי משמעותי לשותפיה.

עינבל היא מומחית בענף הביטוח והפיננסים, בעלת ניסיון של כ-15 שנה בענף במסגרתם שימשה בין היתר בתפקידים בכירים ומגוונים בחברות ביטוח ומנהלי הסדרים, לרבות תפקידי פיקוח סוכנים.
בנוסף, עינבל בעלת תואר ראשון במדעי המחשב והמתמטיקה וכן בעלת רישיון סוכן ביטוח פנסיוני.

עינבל לוי, מנכ"לית הסוכנות: "אני שמחה ונרגשת לקראת כניסתי לתפקיד מנכ"לית סוכנות ביטוח בבעלותי אשר תשרת כמות גדולה של לקוחות איכותיים. כמו כן, גאה על השותפות העסקית עם תלפיות שותפויות – שותף אסטרטגי עם יכולות וערכים מוספים רבים וייחודיים שיאפשרו לסוכנות לצמוח עסקית בצורה משמעותית ולהשביח את ערכה באופן רב. 

"אני מגיעה עם מוטיבציה חזקה וגבוהה מאד. אין לי ספק שיחד ניתן ערך מקצועי רב ואיכותי ללקוחות הרבים של הסוכנות, נצמח ונהיה סוכנות מובילה, ייחודית ומצליחה מאד. עסקים עושים עם אנשים! מודה לשותפיי, ראובן טיטואני ואייל סיאני, על ההזדמנות היוצאת דופן, הליווי העסקי ועל ההוגנות והאמון הרב". 

ראובן טיטואני, יו"ר קבוצת תלפיות: "תלפיות חרטה על דגלה להיות הבית שנותן את הערכים המוספים הרבים, המגוונים והאיכותיים ביותר שיובילו את השותפים שלה להצלחות גדולות ומשמעותיות.

"אני שמח על השותפות של תלפיות שותפויות עם עינבל לוי. עינבל היא אשת מקצוע מעולה בענף הפיננסים והביטוח, עם יכולות ניהול רבות ואיכותיות. עינבל מתאימה ל-DNA של תלפיות אשר שם דגש על מקצועיות, מצוינות ויושרה. סוכנות הביטוח המשותפת תוכל לנצל את ההזדמנויות העסקיות והסינרגיה עם היתרונות והיכולות הרבות של תלפיות כבית הסוכן הגדול בישראל. אין לי ספק כי הסוכנות, בניהולה של עינבל, תייצר ערך גדול ללקוחות הרבים, תצמח ותתפתח באופן משמעותי".

אייל סיאני, מנכ"ל תלפיות שותפויות: "בעידן העסקי הדינמי של היום ובשל האתגרים הרבים, נדרשת מלא מעט סוכנים הבנה כי הסביבה השתנתה ונדרש לפעול באופן אחר בכדי להמשיך ולהיות רלוונטי. כמענה לכך, תלפיות שותפויות פיתחה מודל ייחודי, הן לסוכן הצעיר המשמש שותף של תלפיות שותפויות והן לסוכן המוכר, אשר מייצר מתווה של WIN-WIN לכולם ומבטיח צמיחה עסקית והצלחה גדולה עם שביעות רצון מלאה.
נרגש ושמח על השותפות עם עינבל, שותפה משכמה ומעלה. עינבל הינה אישיות מיוחדת עם דרך ארץ וערכים של יושרה ומקצועיות, וזאת בנוסף ליכולות רבות וייחודיות אשר אנו בטוחים שיובילו אותה להתפתח ולהתרחב עסקית ולצמוח מסוכן יחיד לסוכנות תאגיד מצליחה ומשמעותית.  אנו מודים לעינבל על האמון הרב ובטוחים שבע"ה נעמוד במטרות שהצבנו, נצעד יחד ובהנאה לעבר הצלחות נוספות". 

 

x