עדי צפדיה מנכ"ל גילת: "אנו שמחים לקבל את פניה של ניקול רובינסון כנשיאת DataPath"

דייוויד מקדונלד ימונה לסגן יו"ר דירקטוריון DataPath

 

 

 
עדי צפדיה, צילום: גילתעדי צפדיה, צילום: גילת
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
25/05/2024

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום על מינויה של ניקול רובינסון לנשיאת חברת DataPath.

גברת רובינסון, מנהלת בכירה בתעשיית הלוויין ובעלת ניסיון מוכח בהאצת צמיחה, ניהול צוותים בינלאומיים  וצוותי תפעול, ניהול פיננסי, וניהול פריסת טכנולוגיית הדור-הבא למשתמשי קצה עסקיים, ארגונים ביטחוניים, ממשלות וקהילות ברחבי העולם. בעברה כיהנה בתפקידי מפתח ב-Comtech Telecommunications, Ursa Space Systems, SES ו-General Dynamics.

עדי צפדיה מנכ"ל גילת: "אנו שמחים לקבל את פניה של ניקול רובינסון כנשיאת DataPath, אנו סבורים כי DataPath תחת הנהגתה יוצאת הדופן תשפר את היצע הפתרונות המעולים של החברה לשוק התקשורת הלוויינית המתפתח במהירות, ותספק תמיכה לאסטרטגיה של גילת במגזר הביטחון הבינלאומי. בהזדמנות זו ברצוני להודות לדייוויד מקדונלנד, אשר יפרוש מתפקידו כנשיא DataPath ויעבור לתפקיד סגן יו"ר דירקטוריון DataPath, על תרומתו והישגיו יוצאי הדופן במסע של DathPath.

לרובינסון תואר MBA מאוניברסיטת Liberty והינה בוגרת קורס המנהלים היוקרתי של בית הספר קנדי לממשל באוניברסיטת הארוורד בתוכנית לביטחון לאומי ובינלאומי, הישג המעיד על מחויבותה ומומחיותה בתחום הביטחון.

גילת רכשה את DataPath, מובילת שוק באספקת תקשורת מאובטחת למחלקת ההגנה של ארה"ב (DoD), הצבא וגופים ממשלתיים, בנובמבר 2023 במטרה להגדיל את נוכחותה בשוק הביטחון הצומח.

x