IBI נבחרה לנהל את כלל הנכסים של קופת הגמל קו הבריאות

קו הבריאות בחרה ב- IBI ניהול תיקים לנהל את כלל השקעות הקופה בהיקף של כ- 1.4 מיליארד שקל. עד כה נוהלו כספי הקופה במור השקעות

 

 

 
עוד יוסף אטיאס, מנכל קופת הגמל קו הבריאות / צילום: יח״צעוד יוסף אטיאס, מנכל קופת הגמל קו הבריאות / צילום: יח״צ
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/05/2024

קו הבריאות -חברה לניהול קופ"ג בע"מ, קופת הגמל של האחים והאחיות, וכן סטודנטים לסיעוד במדינת ישראל,  הודיעה כי תנהל את כלל נכסי קופת הגמל שלה ב- IBI ניהול תיקים. 

לחברה נכסים מנוהלים בהיקף של כ- 1.4 מיליארד ₪ ב-3 מסלולי השקעה והיא מאגדת כ-23 אלף עמיתים. הקופה נוהלה עד כה באמצעות מור השקעות והחל מחודש 4/2024 כלל ניהול ההשקעות יעבור ל-IBI ניהול תיקים.

חברת IBI נבחרה לנהל את כלל נכסי הקופה לאור הביצועים הטובים לאורך זמן ורמת השירות הגבוהה שהשיגו לאורך השנים. IBI ניהול תיקים מנהלת כיום השקעות בהיקף של כ- 38 מיליארד שקל, ובכלל זה 25 מיליארד שקל נכסים מנוהלים בקופות המפעליות באמבן.

החברה מנהלת את קופת הגמל קו הבריאות -קופת גמל לתגמולים , לפיצויים ולחיסכון. הקופה נוסדה בשנת 1994, ע”י הסתדרות האחים והאחיות. החברה פועלת ללא כוונת רווח, ודמי ניהול מחויבים רק לפי ההוצאות בפועל. הקופה הוקמה על מנת לאפשר לאחים ואחיות וכן סטודנטים לסיעוד, לחסוך בקופת גמל הדואגת לאינטרסים שלהם כעמיתי הקופה. 

קופת הגמל מציעה לעמיתים מגוון של מסלולי השקעה ברמות סיכון שונות המתאימות לאופיו של החוסך, כך שכל עמית יכול לבחור את מסלול ההשקעה המתאים לרמת הסיכון ולצרכים שלו. 

אלון דורי, מנכ"ל, IBI ניהול תיקים: "הבחירה של גוף גדול ומשמעותי בתחום הקופות המפעליות ב-  IBI כמנהלת ההשקעות, זו הבעת אמון במומחיות ובניסיון שלנו. קופת הגמל קו הבריאות מצטרפת לרשימה משמעותית של קופות ענפיות אשר בחרו בנו לנהל את כלל השקעות כספי העמיתים, ובכך ממשיכה למצב אותנו כאחד הגופים המובילים בתחום ניהול התיקים בארץ לכל המגזרים ובכלל זה לקופות מפעליות וגופים מוסדיים. IBI ניהול תיקים מתמחים בשילוב השקעות סחירות מחד והשקעות אלטרנטיביות מאידך ולכן יש לה את היכולת להציע פיזור נכון ואפשרויות השקעה מגוונות. אנו נמשיך לפעול באופן מקצועי תוך שימוש בבסיס מחקרי ובניתוחים איכותיים בארץ ובחו"ל ובאמצעות שיקול הדעת של מנהלי ההשקעות המקצועיים ביותר בתחום."

עו"ד יוסף אטיאס, מנכ"ל קופת הגמל קו הבריאות: "IBI ניהול תיקים הנה בעלת מומחיות וניסיון של שנים בתפעול ובניהול קופות ענפיות ולקוחות מוסדיים שמנהלים עשרות אלפי עמיתים וסכומי כסף גדולים. 

"ועדת ההשקעות והדירקטוריון של קו הבריאות בחנו מספר הצעות של גופי ניהול השקעות על פי פרמטרים אובייקטיביים ומקצועיים. IBI ניהול תיקים בלטו ביתרונותיהם ועמידתם בפרמטרים שהוגדרו במסגרת ההליך. קו הבריאות ממשיכה לפעול לטובת עמיתי הקופה לניהול כספם, מתוך דאגה לזכויותיהם הפנסיוניות, באופן המיטבי והמקצועי ביותר ולתת את השירות הטוב ביותר לעובדים ולמעסיקים".

x