אלבר פותחת סניף חדש לשירותי מכירה, ליסינג והשכרת רכב בירושלים

הקבוצה תשלם דמי שכירות של כ 7.2 מיליון שקלים ל-10 שנים המשקפים מחיר של 2.4 מלש"ח לדונם

 

 
יחיאל אלעזרא, ממ מנכל אלבר, בטקס פתיחת הסניף החדש / צילום: שמעון אלעזראיחיאל אלעזרא, ממ מנכל אלבר, בטקס פתיחת הסניף החדש / צילום: שמעון אלעזרא
 

דניאל דותן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/05/2024

קבוצת הרכב אלבר, העוסקת, בליסינג, מימון, מכירה, יבוא ובכל מוצרי ותחומי עולם הרכב השיקה השבוע סניף דגל חדש, עצום, בעיר הבירה ירושלים. 

הסניף החדש נפתח ברחוב האומן 1 (המוכר לירושלמים כעיר הרכב) בירושלים והוא משתרע על פני שלושה דונם, זאת בנוסף לסניף הקיים של אלבר בירושלים ברחוב משה ברעם 26.

לקבוצת הרכב אלבר כ-100 נקודות שירות ומכירה ברחבי הארץ. הסניף החדש בירושלים מהווה חלק מפעילות ההתרחבות של החברה, ובו היא תספק  שירותי מכירת רכב חדש/משומש, טרייד אין, ליסיניג, מימון וביטוח ומגוון עצום ורחב של מאות רכבים לתושבי ירושלים והסביבה.

לדברי יחיאל אלעזרא, מ"מ מנכ"ל אלבר שחנך את הסניף החדש : "עיר הבירה ירושלים היא הגדולה בישראל ולכן החלטנו להקים בה סניף דגל שיוכל לשרת למעלה ממיליון תושבים בירושלים וסביבתה שיוכלו לרכוש מגוון עצום סוגי רכבים: ביניהם חשמליים, בנזין, רכבים חדשים ומשומשים, שירותי טרייד אין, ליסינג וביטוח שיינתנו במקום. כמו כן יהנו הירושלמים ממבצע מיוחד בו פתחה אלבר לאחרונה של עד 40% הנחה על חלק מהרכבים שלה".

מנכ"ל קבוצת אלבר, דוד לנקרי, בירך על פתיחת סניף הדגל בירושלים ואמר: "פתיחת הסניף היא בשורה לתושבי עיר הבירה שלנו. זיהינו במחקרים שערכנו צורך אסטרטגי של תושבי ירושלים לשירותי רכב על סוגיהם השונים, ברמה אחרת שלא הייתה קיימת עד כה. פתיחת הסניף היא הזדמנות מצויינת עבורם להתחדש ולהשתדרג ברכבים חדשים ומשומשים ברמות הכי גבוהות ובמחירים ודרכי מימון נגישים לכל כיס".

קבוצת אלבר הינה חלק מאלעזרא החזקות אותה ממנכ"ל אור אלעזרא והיא נמצאת 100% בבעלות ושליטתו המלאה של איש העסקים, אלי אלעזרא, ומחזיקה בשלוש זרועות מרכזיות של פעילות: חב' אפרידר לישראל /זרוע הנדל"ן, הכשרה חברה לביטוח/זרוע הביטוחית ושוק ההון וקבוצת אלבר/זרוע עולם הרכב  המונה תחתיה שלל חברות   עם פריסה ארצית בישראל, מאילת עד קרית שמונה כשהיא מובילה היום את תחום שירותי הרכב על מגווניו בארץ, באמצעות החברות שבבעלותה, בהן,  יורופקאר ישראל השכרת רכבים, יבואנית המותגים הבינלאומיים המובילים בעולם של אופנועי הארלי דוידסון וטריומף בישראל, בעלים של חברות ממסי שירותי דרך וגרירה, רשת מוסכים גדולה, חב' אלבר קרדיט, חב' מוטו פרטס חלפים לרכב, קבוצת אלון ועוד.

x