גלאסבוקס מציגה את תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2024

הכנסות החברה מלקוחות ענן צמחו בכ-71% ל-12 מיליון דולר, וסך ההכנסות גדלו ב-28% ל-14.4 מיליון דולר; הרווחיות הגולמית מלקוחות ענן צמחה לכ-78%

 

 

ירון מורגנשטרן, מנכ״ל החברה, צילום: Glassboxירון מורגנשטרן, מנכ״ל החברה, צילום: Glassbox

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/05/2024

השבוע דיווחה החברה על חתימת הסכם עם Alicorn Venture Partners במסגרתו תירכש תמורת שווי של למעלה מחצי מיליארד ₪, ועם השלמת המהלך תהפוך לחברה בבעלות פרטית

גלאסבוקס, (TASE: GLBX) ספקית מובילה של פלטפורמת חוויה דיגיטלית (DXI) לניתוח ומיקסום חוויית המשתמשים באתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל, מדווחת היום (יום רביעי 22 במאי 2024) על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2024. 

ההכנסות השנתיות החוזרות (ARR) של החברה הסתכמו בכ- 57.7 מיליון דולר, גידול של  21% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. מגמת הגידול בARR-  מלקוחות ענן נמשכת עם צמיחה של 49% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד לכ- 51 מיליון דולר. 

הכנסות החברה ברבעון הסתכמו ב-14.4 מיליון דולר, גידול של כ- 28%, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות ממנויי ענן צמחו בכ-71% לעומת הרבעון המקביל. 

נמשכת מגמת השיפור ברווח הגולמי Non-GAAP ברבעון הראשון של השנה לכ- 73.5% בהשוואה ל-64.7% בתקופה המקבילה אשתקד. 

הרווחיות הגולמית Non-GAAP ממנויי ענן צמחה לכ-78.2% ברבעון הראשון של 2024 בהשוואה ל-67.8% בתקופה המקבילה אשתקד. השיפור ברווחיות נובע מהתייעלות מבנה עלויות הענן ביחס להכנסות מרישיונות Cloud.

צמצום משמעותי בהפסד התפעולי ה-Non-GAAP ברבעון והסתכם בכ-0.7 מיליון לעומת הפסד של כ-4.9 מיליון דולר ברבעון המקביל, תוצאה של השיפור המתמשך ברווחיות הגולמית וצמצום ההוצאות.

קצב שריפת המזומנים של החברה ברבעון הראשון הסתכם ל-3.6 מליון דולר, לעומת כ-4.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. 

המשך גידול בשיעור שימור הלקוחות גבוה המעיד על נאמנות הלקוחות של החברה: שיעור השימור נטו של לקוחות גדולים לרבעון הראשון עומד על 105% ושיעור השימור הגולמי ברוטו של לקוחות גדולים לאותה תקופה עומד על 94%. 

החברה הודיעה השבוע על חתימת הסכם עם Alicorn Venture Partners במסגרתו תירכש החברה תמורת שווי של למעלה מחצי מיליארד ₪. עם החתימה על הסכם הרכישה, הצפוי להיסגר ברבעון השלישי של שנת 2024 בכפוף לאישור בעלי המניות ועמידה בתנאי סגירה מקובלים אחרים, תהפוך גלאסבוקס לחברה בבעלות פרטית. המנכ"ל ירון מורגנשטרן וצוות ההנהלה הקיים צפויים להמשיך להוביל את החברה.

ירון מורגנשטרן, מנכ"ל גלאסבוקס אמר כי, "אנו מסכמים את הרבעון הראשון של שנת 2024 עם גידול בכלל מדדי ההכנסות והרווחיות של החברה, הנובעים בעיקרם מהכנסות מלקוחות ענן. לצד המשך יישום צעדי התייעלות שממשיכים את מגמת השיפור וצמצום משמעותי בהפסד התפעולי. אנו ממשיכים בגיוס לקוחות חדשים ובהגדלת ההכנסות מלקוחות קיימים.

"השבוע דיווחנו על חתימת הסכם עם Alicorn Venture Partners במסגרתו תירכש החברה תמורת שווי של למעלה מחצי מיליארד ₪", ציין מורגנשטרן, "אלו הן בשורות טובות לחברה היות ונפתח בפנינו חלון הזדמנויות מצד קרן בריטית, המתמחה בחברות טכנולוגיה, שידעה לזהות את הפוטנציאל הגדול של החברה בפיתוח פתרונות מבוססי ה- AI, את ההון האנושי המקצועי והמוכשר ובסיס הלקוחות המאוד מרשים של החברה. הכולל בין היתר, שבעה מהבנקים הגדולים בעולם, חברות ביטוח, טלקום, תיירות ועוד. מהלך זה יאפשר לנו להאיץ  את הפיתוח של מוצרים אלה".

מורגנשטרן הדגיש כי, Alicorn הביעה את כוונתה לשמור על אופייה העצמאי של החברה וכחלק מכך הנהלת גלאסבוקס ועובדיה ימשיכו להוביל את החברה. החברה תמשיך לפתח פתרונות מובילים לשיפור חוויית הלקוח בעולם הדיגיטלי ולתרום לכלכלה הישראלית". 

לגרף גלאסבוקס לחצו כאן

15 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 794.18 אלפי בגלאסבוקס
קרנות נאמנות שמחזיקות את גלאסבוקס. לרשימה המלאה
x