התאחדות קבלני השיפוצים באולטימטום לנתניהו: תוך שבועיים נכריז על שביתה כללית

כחלק מהמאבק להצלת הענף, הוציאה התאחדות קבלני השיפוצים מכתב לראש ממשלת ישראל נתניהו עם אולטימטום: "לא נקבל את מה שמגיע לנו - נכריז על שביתה כוללת בענף השיפוצים לראשונה מקום המדינה"

 

 

 
Image by abakumada from PixabayImage by abakumada from Pixabay
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/05/2024

הבוקר (ד') התאחדות קבלני השיפוצים בישראל יוצאת במאבק להצלת הענף, קמפיין פרסומות נרחב ומכתב לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו עם אולטימטום - לא נקבל את מה שמגיע לנו - נכריז על שביתה כוללת בענף השיפוצים לראשונה מקום המדינה.

ענף השיפוצים מופקר הלכה למעשה מתחילת המלחמה, ללא זכאות לקבלת עובדים זרים, ללא היתרים לענף לכניסת עובדים פלסטינאים, כמעט ללא עובדים כלל. המצב הנוכחי חייב להסתיים, ההתעלמות הגורפת מראש הממשלה ונושאי כליו גובלת בהפקרות כלכלית ואישית לאלפי משפחות אשר מתפרנסות בתחום.

במכתב לראש הממשלה ובפנייה האישית אשר צורפה למכתב על ידי ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים נאמר כי: "לא נותר לנו ברירה. זו המלחמה על הפרנסה שלנו - לאור התעלמויות גסות חוזרות ונשנות וללא כל פיתרון אשר מוצע לנו כבר למעלה משבעה חודשים לא נותר לנו אלא להודיע כי אם בשבועיים הקרובים לא יענו דרישותינו קבלני השיפוצים בישראל מכריזים בשביתה כוללת"

עוד הוסיף סיב כי: "חבורת הצבועים בממשלת ההרס גורמים לעובדים שקופים, שיפוצניקים שעובדים בידיים לא להביא לחם הביתה ופרנסהה למשפחותיהם. למה הדם של מעלה אדומים שונה מהדם שלנו ? למה אפשר להזמין על פי חוק עובד פלסטינאי לשיפוץ במעלה אדומים ובתל אביב לא ?! זה בושה שאין כדוגמתה. במידה ולא יענו דרישותינו נשבית כלל את הענף כולל בתים ומבנים שניזוקו בעוטף ובצפון, כולל עצירת שיפוצים למוסדות חינוך גני ילדים, בתי ספר ובתי חולים. עצירת מכרזים וללא קבלת עבודות כלל". 


x