גילת טלקום בבשורה משמחת שמקפיצה את המניה ב-30.61%+

החברה מדווחת על חתימת הסכם ארוך טווח עם Vodacom בהיקף של כ- 45 מיליון דולר - הסכם השירות הגדול ביותר של החברה בעשור האחרון

 

 

עדי צפדיה, צילום: גילתעדי צפדיה, צילום: גילת

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/05/2024

גילת טלקום גלובל בע"מ (סימול בורסה: גלטל) מתכבדת בזאת לדווח על חידוש ההתקשרות למשך תקופה של 3 שנים נוספות, עד לתום חודש מרץ 2027. מניית החברה מזנקת ב-30.61%+. 

הסכם זה הוא הסכם השירות הגדול והמשמעותי ביותר של החברה במהלך העשור האחרון.

להלן עיקרי הדברים: 

במסגרת ההתקשרות תספק החברה ללקוח, בין היתר: קיבולת לוויינית מנוהלת הן לחיבור לשדרת האינטרנט העולמית והן לחיבור בין אתרי סלולר  ברשת הלקוח; שירותי גיבוי לווייני לחיבור הלקוח לשדרת האינטרנט; שירותי מיקור חוץ של הפעילות הלוויינית של הלקוח ובכלל זה: ניהול האתר המרכזי של הלקוח תוך שמירה על רמת שירות מוגדרת, ניהול התקשורת של הלקוח לאתרים מרוחקים, ניהול הציוד הלווייני של הלקוח, ניהול הקיבולת הלוויינית, וביצוע מיטוב השירותים הלווייניים.

התמורה הכוללת בגין ההסכם, צפויה לעמוד על כ-45 מיליוני דולר ארה"ב שתתפרס על פני תקופת ההסכם.

אספקת השירותים כפופה לתנאים הכלליים של החברה, כמקובל בתחום - כאשר החברה רשאית לשנות את התנאים הכלליים.

ההתקשרות תכלול הפעלת שירותי Mpower בחלק מאתרי הלקוח, שירות חדשני, מחולל מהפכה בחיבור לוויני של אתרים סלולרים למרכז הרשת. באמצעות לוויני ה- Mpower של חברת הלוויינים SES גילת תספק ללקוח זה, שירותי קישוריות ברוחב סרט מהיר ובשיהוי נמוך בכ-70% מהשיהוי הקיים היום ביחס ללוויני GEO מסורתיים. אימוץ הטכנולוגיה יאפשר ללקוח לספק חוויית משתמש משופרת באופן משמעותי וכמו כן ליצור בידול מהמתחרות במדינה. מדובר בהתקנה שניה בעולם של טכנולוגיה זאת והתקנה ראשונה ביבשת אפריקה ולכן מעמידה את החברה בעמדה מצוינת להתקנות נוספות.

ההסכם נחתם כחלק מפעילות החברה בקונגו כמתואר בסעיף 9.8 לדוח התקופתי של החברה לשנת 2023, כפי שפורסם ביום 27.3.2024, המובא בזאת על דרך ההפניה, לרבות דוח הדירקטוריון (מספר אסמכתא: 2024-01-026707).

החברה מברכת על ההתקשרות המצביעה על אמון ביכולות השירות של החברה ובפעילותה. 

חברות קרנות המחזיקות את

לחיצה על האיקון של הגרף תציג את היסטורית האחזקות של מנהל הקרן/השקעות בנייר ערך
מנהל הקרן שווי באלפי בשקלים
מנהל השקעות שווי באלפי בשקלים
0 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 0 ב

קרנות נאמנות שמחזיקות את

שם קרן אחוז מהקרן בשקלים כמות ניירות סוג
x