מינוי חדש בהנהלת עוגן: משה עמרן מונה לסמנכ"ל טכנולוגיות

עמרן בעל ניסיון של יותר מ-30 שנה בניהול צוותים ובייעוץ טכנולוגי בתחום פיתוח מערכות המידע

 

 

 
משה עמרן, סמנכ״ל טכנולוגיות עוגן, צילום: עוגןמשה עמרן, סמנכ״ל טכנולוגיות עוגן, צילום: עוגן
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
28/05/2024

עוגן, גוף אשראי חברתי הפועל ללא מטרות רווח, מרחיב את שדרת המנהלים שלו ומכריז על מינויו של משה עמרן לתפקיד חדש של סמנכ"ל טכנולוגיות בעוגן. בתפקידו יהיה עמרן אחראי על פיתוח וניהול כל המערכות הטכנולוגיות של עוגן, המשמשות למתן שירותי אשראי חברתי וליווי פיננסי אישי למשפחות, עסקים קטנים ועמותות בישראל. 

עמרן הוא בעל ניסיון של יותר מ-30 שנה בניהול צוותים ובייעוץ טכנולוגי בתחום פיתוח מערכות המידע. רשימת הארגונים שבהם עסק עמרן בניהול ופיתוח טכנולוגי כוללת, בין השאר, את שירותי בריאות כללית, אגף מערכות מידע של משרד המשפטים, עיריית ירושלים, שירותי כבאות ירושלים, חברת מג'יק ישראל, חברת Hermes Cargo וארגונים גדולים נוספים. עמרן מתמחה בהובלת תהליכי פיתוח והטמעת פרויקטים טכנולוגיים עתירי משאבים וחוצי ארגון, בשילוב אינטגרציה בין מערכות ותשתיות. 

שגיא בלשה, מנכ"ל עוגן, מסר: "אני מברך על הצטרפותו של משה עמרן אל עוגן בתפקיד החדש של סמנכ"ל טכנולוגיות. היקף הביקוש הגובר לאשראי וליווי פיננסי שחווה עוגן דורש התאמות מאתגרות בתחום הטכנולוגי, ואני משוכנע כי הניסיון העשיר שמביא עמו משה יעניק לעוגן את היכולת הטכנולוגית הנדרשת. כגוף אשראי חברתי, עוגן מסייע כבר יותר מ-30 שנה לישראלים המתקשים לקבל אשראי מהמערכת הבנקאית, לא רק בתקופות שגרה, אלא גם בתקופות משבר כמו זו שבה נמצאת ישראל כיום".

קרנות האשראי של עוגן מתבססות על מודל מימון ייחודי המשלב תרומות ממקורות פילנתרופיים, גיוס הון ממכירת איגרות חוב ופקדונות למשקיעים, יחד עם קווי אשראי בנקאיים. מאז היווסדו ב-1990, סייע עוגן במתן הלוואות ליותר מ-80 אלף משפחות, עסקים קטנים ועמותות, בהיקף כולל של מעל 2 מיליארד שקל, והניע יותר מ-12 אלף תהליכי ליווי פיננסי. תיק האשראי של עוגן מסתכם כיום בקרוב ל-700 מיליון שקל.

x