המניה שזינקה ב-20% ועקפה את התחזיות מצטרפת כעת למדד ראסל 2000

פאגאיה טכנולוגיות שהכתה את תחזיות האניליסטים אשר ציפוי להפסד ברבעון הראשון של השנה, הציגה במקום זאת רווחי שיא בדוחות הכספיים בעקבותיהם המניה שלה זינקה ב-20%, ויום לאחר מכן ב-6% נוספים. כעת המניה מצטרפת למדד ראסל 2000

 

 

 
צילום: Vanja Savic / NASDAQצילום: Vanja Savic / NASDAQ
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
28/05/2024

פאגאיה טכנולוגיות בע"מ (נאסד"ק: (PGY ("פאגאיה" או "החברה"), חברת טכנולוגיה גלובלית המספקת פתרונות מוצר מבוססי AI לאקו-סיסטם הפיננסי, הודיעה היום כי מניית החברה צפויה להצטרף למדד ראסל 2000, החל מתחילת המסחר בוול סטריט ביום שני, ה-1 ביולי, וזאת על פי רשימת מקדימה שפורסמה ביום שישי האחרון, ה-24 במאי.

השינוי בהרכב של מדד ראסל מתרחש פעם בשנה וסוקר כ-4,000 מניות אמריקאיות, הגדולות ביותר לפי שווי שוק מבין החברות האמריקאיות הנסחרות בבורסות Amex, נאסד"ק וניו יורק. הבעלים של מדד ראסל (FTSE Russell) הבורסה של לונדון (שרכשה אותו לפני כעשור מחברת פרנק ראסל) קובעת את המניות במדדי ראסל השונים (3000,2000,1000 וכו') בעיקר על פי מאפיינים אובייקטיביים של שווי שוק. 

הכניסה למדד ראסל הינה בתוקף לשנה אחת, ומלבד המדד הראשי (ראסל 3000) היא מאפשרת כניסה אוטומטית של מניות למדדי המשנה - ראסל 1000 של אלף החברות בעלות שווי השוק הגדול יותר או למדד ראסל  2000של אלפיים החברות בעלות שווי השוק הקטן יותר, כמו גם כניסה למדדי צמיחה וערך על פי השיוך הסקטוריאלי כגון: ראסל גלובל, ראסל 50 וראסל מיקרו-קאפ.

פאגאיה פרסמה את הדוחות הכספיים שלה מוקדם יותר החודש, ועקפה את תחזיות האנליסטים שציפו להפסד כשהציגה הכנסות של 237 מיליון דולר לרבעון, צמיחה של 35.2% לעומת הרבעון המקביל, ורווח נקי Non-GAAP של 20 סנט למניה.

"אנו נרגשים להצטרף למדדי ראסל, המשמשים נקודת ייחוס נרחבת של שוק המניות האמריקאי", ציין אוונגלוס פארוס, סמנכ"ל הכספים של פאגאיה עם פרסום הדיווח. "הכללה של פאגאיה במדד זה משקף את מאמצי הצוות ליצירת ערך עבור בעלי המניות שלנו ע"י שיפור הנזילות של המניה והתאמה לפרקטיקות הטובות ביותר בוול סטירט".

x