הוקמה נציגות למשקיעים בקרן מונטרו

לאור הצורך במחזור חוב ולאחר הקפאת המשיכות מקרן מונטרו הוקמה נציגות משקיעים להגנה על זכויות המשקיעים הישראלים בקרן. עו"ד ליאור להב העומד בראש הנציגות: "נפעל להגנה על המשקיעים ונבחן לעומק את ההתנהלות"

 

 

 
איור: פאנדראיור: פאנדר
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
30/05/2024

משקיעים ישראלים בקרן מונטרו הקימו נציגות משפטית שמטרתה לפעול להגנה על זכויותיהם מול הקרן האנגלית. קרן מונטרו נמצאת כעת בהליכים למחזור חוב, והנציגות תגן על אינטרס המשקיעים הישראלים בתהליך ותפעל לשיפור מתווים שונים הנמצאים כעת בדיונים.

מונטרו היא קרן המתמחה בניהול, השבחת ומכירת נכסים המשמשים למרכזי שיקום עבור אוכלוסיות נתמכות באנגליה. הקרן, מהגדולות בתחומה, נקלעה בחודשים האחרונים למשבר נזילות, לאור קושי במכירת הנכסים עקב עליית הריביות וההתפרצות האינפלציונית באנגליה מתחילת העשור. 

הקרן שווקה בישראל על ידי מספר רב של מפיצים. ההחלטה להקמת נציגות משקיעים התקבלה על רקע תהליך מחזור החוב שמבצעת הקרן והצורך לקבל מידע מדויק ועדכני ממנה. בראש הנציגות יעמוד עו"ד ליאור להב, וינהל מו"מ מול הקרן, המלווים ויתר המשקיעים, על מנת להפוך לחלק מכל מהלך וכדי שהמשקיעים הישראלים לא יוותרו מחוץ לתמונה וזכויותיהם לא תיפגענה. ההצטרפות לנציגות פתוחה בפני כל המשקיעים הישראלים.

עו"ד ליאור להב מסר: "אנו מעוניינים לוודא שהקרן ובעלי החוב יפעלו בשקיפות מלאה מול כל המשקיעים הישראלים ופועלים להגן עליהם. אנו מוודאים כי קרן דגל כמו מונטרו, אשר לה נכסים איכותיים, ופועלת במגזר המקבל תמיכה ממשלתית משמעותית, תתנהל באופן כזה שזכויותיהם של המשקיעים הישראלים ישמרו בעת מחזור החוב, וככל שידרשו צעדים משפטיים לשם כך, לא נהסס לנקוט אותם".

x