אברא השיקה צ׳טבוט לניהול שיחה עם הדאטה הפנים ארגוני

אברא טכנולוגיות מידע השיקה בסוף השבוע שעבר צ׳טבוט המאפשר לארגונים לנהל שיחה עם הדאטה הפנים ארגוני באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של בינה מלאכותית שפיתחה מיקרוסופט

 

 

 
שי אוזון, צילום: ליבי קטן נאורשי אוזון, צילום: ליבי קטן נאור
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/06/2024

הפיתוח החדש נחשף לראשונה באירוע Copilot Connect: Fly Your Business With AI, שהתקיים במשרדי מיקרוסופט בישראל במסגרתו  הצוות של אברא  הציג  את יכולות  הצ׳טבוט והדגים שיחה 

חברת אברא טכנולוגיות מידע, השיקה בסוף השבוע שעבר צ׳טבוט- ( Copilot ) המאפשר  לארגונים לנהל שיחה עם הדאטה הפנים ארגוני. השיחה מתאפשרת באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של בינה מלאכותי  (AI) אותה פיתחה ענקית הטכנולוגיה העולמית חברת מיקרוסופט.

ההשקה התקיימה באירוע  Copilot Connect: Fly Your Business With AI ,שנערך במשרדי מיקרוסופט בישראל, בו הציגה אברא את יכולות הצ׳טבוט החדשני והדגימה שיחה של המשתמש עם הצ׳טבוט שתשובותיו התבססו על המידע הארגוני הקיים במחלקות שונות של הארגון . 

ההדגמה בוצעה אל מול כ- 450 מקבלי החלטות מארגונים מובילים בישראל, שהגיעו לכנס בשביל לשמוע על מהפכת הבינה המלאכותית, וכיצד מהפכה זו צפויה לשנות את המציאות העסקית. בין היתר הנוכחים בכנס  שמעו תחזיות על כך שמהפכת הבינה המלאכותית צפויה  עד לסוף שנת 2025, להוביל לסגירתם של כ- 85 מיליון משרות ברחבי העולם, וליצור 97 מיליון משרות חדשות.

שי אוזון מנכ"ל אברא: "בינה מלאכותית משנה את כללי המשחק בעולמות הנתונים. בעידן שבו קיים בארגון מידע רב נדרש מאיתנו כמנהלים לזהות את המידע הרלוונטי לקבלת ההחלטות הניהוליות, כאן ה AI נכנס לתמונה. ה AI מאפשר לנו ,לחזות מגמות, להסיק מסקנות ולקבל החלטות  על סמך המידע הארגוני ".

מי הם הארגונים שלפי הצפי יוכלו לפרוץ קדימה ולהנות ממהפכת הבינה המלאכותית? לדברי יוסי חיימוב המנהל את פעילות מיקרוסופט באברא, מדובר בחברות שבונות לעצמן פתרונות בינה מלאכותית ייעודית לעסק שלהן על בסיס המערכות שלהם וכך נהנות משימוש מקסימאלי ביכולות הבינה המלאכותית. בעוד שארגונים שהטמיעו פתרונות טכנולוגים, אך טרם עושים שימוש בכלי בינה מלאכותית ימצאו את עצמם בעוד שנה שנתיים לא רלוונטיים. 

x