מורן פליקס מונה לסמנכ"ל ביצוע בקבוצת רם אדרת

מורן החל את עבודתו בקבוצה לפני כחמש שנים; בתפקידו החדש כסמנכ"ל הביצוע יהיה אמון על כל זרוע הביצוע של הקבוצה.

 

 

 
מורן פליקס, סמנכ״ל ביצוע בקבוצת רם אדרת, צילום: יוהנס פלטןמורן פליקס, סמנכ״ל ביצוע בקבוצת רם אדרת, צילום: יוהנס פלטן
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
09/06/2024

מורן פליקס (42 נ + 3) מונה לאחרונה לסמנכ"ל ביצוע בקבוצת החברות רם אדרת. מורן מהנדס בניין בוגר הטכניון בחיפה. את עבודתו בקבוצה החל לפני כחמש שנים כמנהל אזור בחטיבת הביצוע בחברה ולאחר מכן מונה כסמנכ"ל רישוי ותכנון. בתפקידו החדש כסמנכ"ל הביצוע הוא יהיה אמון על כל זרוע הביצוע של הקבוצה. 

קבוצת רם אדרת, זוכת פרס המצוינות בבנייה, היא אחת מקבוצות ההנדסה והבניה הוותיקות והיציבות במשק והיא מורכבת ממספר חברות המתמחות בייזום, תכנון וביצוע של פרויקטים מורכבים בתחום הנדל"ן וההנדסה האזרחית. לקבוצה סיווג קבלני ג' 5 (הדירוג הקבלני הגבוה ביותר) ובסמכותה לבצע עבודות הנדסיות בהיקף כספי בלתי מוגבל. בנוסף הקבוצה היא בעלת 5 כוכבי בטיחות מטעם מטה הבטיחות בענף הבנייה של התאחדות הקבלנים בוני הארץ.

בשנים האחרונות קבוצת רם אדרת הגדילה את פעילותה וכיום היא מחזיקה בכ- 4,500 יח"ד בתהליכי תכנון, שיווק וביצוע. מערך הביצוע של הקבוצה בונה היום 14 פרויקטים בכל רחבי הארץ,   11 פרויקטים בתחום המגורים וההתחדשות העירונית ביוזמת הקבוצה, ו- 3 פרויקטים אותם הקבוצה מבצעת עבור מזמינים ציבוריים ופרטיים, כמו הקמת בית חולים לחקר הסרטן "בית שולמית" בעפולה ופרויקט בינוי מיון ראשי בבית חולים "מאיר" בכפר סבא.

מורן פליקס ציין כי "אני מודה להנהלת רם אדרת שנתנה בי את האמון ואני שמח להיכנס לתפקיד החדש והמאתגר בקבוצה".

דורון ממרוד, מנכ"ל קבוצת רם אדרת ציין כי "מורן הוא הבחירה הטבעית והנכונה לניהול כל מערך הביצוע של הקבוצה. מורן מביא אתו מקצועיות וניסיון רב. בשנים האחרונות מורן הוכיח את היכולת הניהולית שלו גם בתקופות מאתגרות לענף כמו תקופת הקורונה ותקופת המלחמה מאז 7 באוקטובר. אנחנו מאחלים לו הצלחה בתפקיד החדש".

x