פורום גרטי וליאור רוזנפלד משיקים את בית הסוכן BOOST

נשיא לשכת סוכני הביטוח לשעבר ליאור רוזנפלד, ויו"ר הוועדה האלמנטרית לשעבר בלשכה, ישראל גרטי, מקימים בית סוכן חדש שיתמחה בפתרונות חיתום ותימחור בכל ענפי הביטוח

 

 

 
מימין: עמרי גרטי, ליאור רוזנפלד, ישראל גרטי, צילום: יח״צמימין: עמרי גרטי, ליאור רוזנפלד, ישראל גרטי, צילום: יח״צ
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
09/06/2024

נשיא לשכת סוכני הביטוח לשעבר ליאור רוזנפלד ויו"ר הוועדה האלמנטרית לשעבר בלשכה ישראל גרטי מקימים בית סוכן חדש שיתמחה בפתרונות חיתום ותימחור בכל ענפי הביטוח  עם גב מקצועי  בחברות הביטוח תוך דגש על מתן כלים, ידע ופתרונות מקצועיים לסוכנים. כידוע רוזנפלד וגרטי הובילו את הנהגת לשכת סוכני הביטוח בקדנציה הקודמת תוך שרשמו הישגים לא מעטים ומשמשים עד היום ככתובת מיקצועית וכמנטורים עבור סוכני ביטוח רבים מה שהוליד את המיזם ביחד עם עמרי גרטי כח עולה בענף הביטוח בוגר קורס מפקחים ומנהל מחלקת חיים וחיסכון ארוך טווח בבית הסוכן "פורום".

סו"ב ליאור רוזנפלד איש ביטוח וותיק המצוי בענף מעל 30 שנה כיהן  כאמור במגוון תפקידים בלשכת סוכני הביטוח וביניהם בין היתר יו"ר סניף חיפה,יו"ר מחוז חיפה והצפון,יו"ר הוועד המנהל,חבר המועצה הארצית וכנשיא לשכת סוכני הביטוח הוא מנכ"ל סוכנות "רוזנפלד צבי וליאור בע"מ דור שני בענף ומשמש כמרצה וכפרשן ביטוח ושוק ההון בתקשורת ומוביל בשלוש השנים האחרונות את התוכנית הכלכלית של רדיו צפון "השתתפות עצמית".

גם סו"ב ישראל גרטי אוחז בנסיון של מעל 30 שנה בענף מנכ"ל ובעלים בפורום סוכנות לביטוח וכיהן בעבר כראש הוועדה האלמנטארית בלשכה ונחשב כיום לאחד המומחים המובילים בתחום הביטוח הכללי,גרטי שהחל את דרכו כשותף בסוכנות נביעות בוגר המכללה לביטוח ותואר ראשון במדעי הרוח והחברה מכהן כחבר המועצה הארצית בלשכה ומאז 2001 כמנכ"ל פורום סוכנות לביטוח בע"מ.

בית הסוכן החדש המוקם בימים אלו בצפון יפעל תוך הפרדה מוחלטת מסוכנות הביטוח רוזנפלד ויפעל תחת מטריית הפלטפורמה המקצועית של סוכנות פורום. BOOST יעבוד במתכונת ייחודית  של פתרונות לסוגיות ביטוחיות וכיסויים בכל ענפי הביטוח ,הגמל,הפנסייה והפיננסיים בדגש על הקשיים אותם חווים סוכני הביטוח בשוק תחרותי.

רוזנפלד: "מאז סיימתי את כהונתי כנשיא הלשכה אני מוצף בפניות סוכנים שעומדים פעמים רבות מול שוקת שבורה למול חומות היצרנים,התחרות הגוברת,השחיקה בתגמול והעדר הפתרון לעסקים מורכבים.אני ממשיך בקו אותו הובלתי כנשיא לשכה,הרוב פתיר! את הנסיון שצברתי בהובלת סוכנים נתרגם בסוכנות החדשה למה שהסוכנים זקוקים לו,אוזן קשבת,כתף תומכת ומציאת פתרונות,לא רוצה לראות סוכן נכנע,רוצה ליראות סוכן מצליח.ישראל ועמרי גרטי היו בחירה טבעית עבורי,קורצנו מאותו די.אן.איי עסקי וכבר הוכנו עשייה מוצלחת בעבר,אין לי ספק שבוסט יהיה בית אמיתי לסוכנים"

ישראל גרטי: כבעלים של בית סוכן אני נתקל יום יום במצוקות הסוכנים לקבל פתרונות מכיסויים ביטוחים דרך מחיר ועד סירובים לקבלת עסק זאת בזמן של תחרות קשה  שחלק מהסוכנים יוצאים מהמשחק ולכל אלו יש לנו את התשובות.כל אלו חיזקו את ההחלטה להרחיב את הפעילות למחוז הצפון. שת"פ עם רוזנפלד היה הכי טבעי ומתבקש,הובלנו ביחד מהלכים,הבאנו הישגים יצרנו קשרים ויש לנו דלת פתוחה אצל היצרנים,ברשות שוק ההון,אצל בכירי יועצי הביטוח ובתקשורת השילוב של שני אנשי ביטוח מנוסים עם עמרי שהוא כח צעיר ונמרץ הוא הבשורה הבאה לסוכני הביטוח בצפון"

עמרי גרטי "לכבוד הוא לי לחבור לשני אנשי ביטוח מהשורה הראשונה.הידע,הנסיון המוכח שלהם בעבודה מול סוכנים הן כבית סוכן והן בלשכה,הקשרים והדלת הפתוחה לה הם זוכים בשילוב היכולות שלי, שיטות העבודה שפיתחתי בפורום, פיתוח עסקי ושיווק הם מתכון להצלחה. ב4 השנים האחרונות אני חי ונושם סוכני ביטוח ואני סמוך ובטוח שהסוכנים שיעבדו איתנו ימצאו אצלנו בית אמיתי, דואג והכי חשוב בוסט אמיתי לעסק שלהם"

x