"אל תיקחו את ה-S&P500 כפתרון שמתאים לכל משקיע"

מנהלי השקעות דיברו על מדד ה-S&P 500 בכנס שנערך בתחום הפיננסים, וציינו כי קיים במדד ה-S&P500 איום למשקיע הישראלי שאין לזלזל בו והוא החשיפה לדולר ויחס שינויי המטבע

 

 

 
צילום: יח״צצילום: יח״צ
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/06/2024

בית הסוכן ד.נ.ר קיים כנס מיוחד ל-80 סוכנים במסגרת תהליכי העמקת הידע והכלים של סוכניו בתחום הפיננסים. הכנס אשר נערך במלון NYX בהרצליה ולקחו בו חלק הסוכנים המובילים של הקבוצה בתחום הפיננסים היה גדוש בסדר יום שכלל מרצים בכירים ומובילים בתחום.

את הכנס פתח יוסי בן צבי, מנכ"ל קבוצת ד.נ.ר עם סקירה מיוחדת על פעילות הקבוצה בתחום הפיננסים. 

רועי פורמן, משנה למנכ"ל והאחראי על תחום המכירות ופיתוח עסקי בקבוצת ד.נ.ר הציג לסוכנים את הכלים והמנטורים שמלווים את סוכני ד.נ.ר בתחום הפיננסים. 

רונן נחמיאס, בעלים ומנכ"ל של מכללת אורין שפלטר ביאר את מצב שוק ההון הישראלי תוך מתן דגש על השפעת מלחמת 'חרבות ברזל' על השוק. 

אוהד וייגמן, יו"ר קבוצת GLOBELNET, סיפק כלים לסוכנים באמצעות פריסת התהליכים לביצוע תכנון פיננסי מתקדם ללקוחות. 

פרופ' ירון זליכה, לשעבר החשב הכללי במשרד האוצר וכיום ראש בית הספר לחשבונאות, כלכלה וניהול כספים בקריה האקדמית אונו הרצה על השוק הישראלי בהיבטי מאקרו תוך כדי סקירת העבר, ההווה וכיצד צריך לפעול בעתיד.

סדר היום נחתם בפאנל מנהלי השקעות של היצרנים המובילים, לקחו בו חלק חגי שרייבר, מנהל השקעות בהפניקס חברה לביטוח, ארז מגדלי, מנהל השקעות במגדל חברה לביטוח, רועי קדוש, מנהל השקעות בהכשרה חברה לביטוח, ניר עובדיה, מנהל השקעות בכלל חברה לביטוח, אורן מונטל, מנהל השקעות כספי עמיתים במנורה מבטחים וארז וילף, מנהל השקעות בכיר באלטשולר שחם. 

במסגרת הפאנל התייחסו מנהלי ההשקעות למגמות העתידיות אשר עשויות להשפיע על שוק ההון הישראלי והעולמי. התייחסות מעניינת הייתה לגבי הפופולריות של מדד ה P&S כאשר דווקא מנהלי ההשקעות ציננו במעט את ההתלהבות אשר הולכת וגוברת בציבור במדד. לדבריהם אי אפשר להתווכח עם התוצאות של המדד לאורך שנים אך יחד עם זאת קיים בו איום למשקיע הישראלי שאין לזלזל בו והוא החשיפה לדולר ויחס שינויי המטבע. 

x