מטריקס חתמה על הסכם ייצוג עם Clean2Go

מטריקס מוצרי תוכנה ו-Clean2Go חתמו על הסכם ליצירת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחום ניהול פסולת ושירותי ניקיון ללקוחות מוסדיים וביטחוניים. מניית מטריקס עולה ב-1.46%+

 

 

 
מימין: שמואל מדר, מנכ״ל ok2go, צילום: אמיר ריינר; משמאל: יונה בקלצ׳וק, מנהל תחום מכירות במטריקס מוצרי תוכנה, צילום: סאם יעקבסוןמימין: שמואל מדר, מנכ״ל ok2go, צילום: אמיר ריינר; משמאל: יונה בקלצ׳וק, מנהל תחום מכירות במטריקס מוצרי תוכנה, צילום: סאם יעקבסון
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/06/2024

מטריקס מוצרי תוכנה ו-Clean2Go, חברת הבת של Ok2Go, משלבות כוחות ליצירת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחום ניהול פסולת ושירותי ניקיון ללקוחות מוסדיים וביטחוניים.

שיתוף הפעולה בין מטריקס לבין Clean2Go, המתמחה בטכנולוגיות ניהול סביבתי, יאפשר לחברות אשפה וניקיון ולגופים המוסדיים לשפר את ממשקי ניהול השליטה והבקרה דרך מערכת מרכזית שפיתחה החברה, המנטרת את כל מערך הניקיון ואיסוף האשפה. 

במסגרת שיתוף הפעולה, מטריקס תציע לכלל לקוחותיה המוסדיים והביטחוניים, וכן לקבלני אשפה וניקיון, את פתרונות OK2Go, כולל מערכת הניהול החדשנית של Clean2Go: פלטפורמת SAAS דיגיטלית, המאפשרת לייעל ולמטב את פעילות הלקוחות. מבין הלקוחות המוסדיים של Clean2Go בישראל נכללים גופים כגון: משרד הבטחון, מוסדות להשכלה גבוהה ועוד. התוכנה שלClean2Go הקיימת במשאיות מאפשרת אוטומציה של תהליכי איסוף אשפה, באמצעות שימוש בטכנולוגיות AI להפרדה, מיון ומדידה של פסולת.

הממשק אוסף ומעבד מידע איכותי ומדויק, שעובר בקרת וידאו חכמה דרך מצלמות המותקנות בכל משאית, ועד למערכת המאובטחת בענן. המערכת מספקת יכולות שליטה ובקרה בזמן אמת דרך דשבורד מנהלים חכם, שמרכז את כלל היישומים ומאפשר ניהול מיטבי, עם יכולות אנליזה. בנוסף להתייעלות האופרטיבית, יישום הפלטפורמה יכול לחסוך15-25  אחוז מהוצאות המשאבים של הלקוח דרך התייעלות,אופטימיזציה ובקרת נתונים. 

שמואל מדר, מנכ"ל Ok2go: "ההסכם עם מטריקס מוצרי תוכנה הוא אבן דרך משמעותי שיסייע לכל מוסד שחותר ליעילות, חדשנות, שיפור שירותים לחברה ותרומה לאיכות הסביבה. Ok2go, בשיתוף פעולה עם הרשות לחדשנות, פיתחה באמצעות Clean2go את הפלטפורמה המרכזית לניהול כל מערך האשפה, הגזם טיאוט וניקיון בערים, בשילוב פיתוח ייחודי מבוסס טכנולוגיית AI של מערכת אינבידיה הנמצאת על המשאיות. החברה הטמיעה בעבר מערכות ברשויות המקומיות בתחום האבטחה תוך הרחבת הפעילות בתחום הניקיון והאשפה, כאשר המערכת כבר פעילה בכמה רשויות עם קבלנים מהתחום. פעילות זו מהווה חלק מחזון החברה לשיפור השירות ל"ערים חכמות" ברשויות ובגופים מוסדיים. אנו מברכים על שיתוף הפעולה החדש עם מטריקס בעלת ניסיון רב בשיווק, מכירה והטמעה בגופים מוסדיים, דבר שיאפשר ליותר לקוחות ליהנות מהטכנולוגיה המהפכנית שלנו".

יונה בקלצ'וק, מנהל תחום מכירות במטריקס מוצרי תוכנה: "השותפות עם Clean2Go ממחישה את מחויבותנו לחדשנות ולקדמת הטכנולוגיה בשירות איכות הסביבה. אנו מאמינים כי היכולות המתקדמות של  Clean2Goמבית OK2GO, המבוססות על טכנולוגית AI של אנבידיה במערכות השליטה והבקרה, תאפשר לארגונים ציבוריים לנקוט גישה יעילה ומדויקת יותר לניהול פסולת ושירותי ניקיון, תוך שיפור משמעותי הן באיכות החיים והן באיכות הסביבה".

x