סיפיה וויז'ן בע"מ ("סיפיה", ת"א: סיפיה; CPIA), חברת אוטו-טק המפתחת ומשווקת טכנולוגיות ומערכות מתקדמות מבוססות AI לניטור נהג ופנים הרכב ליצרניות רכבים (OEM) ולספקי שירותי טלמטריה וניהול ציי רכב (Aftermarket), מדווחת על קבלת הזמנה ל-40,000 רישיונות תוכנה של מוצר החברה לשוק ה-Aftermarket שישולבו במערכת ניטור נהג שתשמש בארה״ב את אחת מחברות השילוח המהיר המובילות בעולם.
שוק המשלוחים בארה"ב נמצא במגמת צמיחה משמעותית, עם מעל ל-21 מיליארד חבילות הנשלחות על בסיס שנתי. אך הגידול הזה גרם גם לעלייה בהיקף תאונות הדרכים הנגרמות בידי ציי רכב. בשנת 2022 לבדה 5,837 משאיות גדולות ברחבי ארה"ב היו מעורבות בתאונות קטלניות, גידול של כ-49% אל מול המספרים בעשור הקודם. רבות מהתאונות הללו היו יכולות להימנע באמצעות שימוש במערכות ניטור נהג (DMS) כגון המערכת של סיפיה המתריעות על מצבי עייפות והסחות דעת של הנהג.
ההזמנה מהווה התקדמות משמעותית בהתרחבות של סיפיה אל שוק ה-Aftermarket בארצות הברית וברחבי העולם, והיא מראה את הביקוש ההולך וגדל לפתרונות ניטור נהג מבוססי AI.
יהודה הולצמן, מנכ"ל סיפיה מסר בהמשך לקבלת ההזמנה: "הזמנה זו מהווה עוד הבעת אמון משמעותית בהצעת הערך של החברה לשוק ה-Aftermarket, שוק אשר מצטייר כמנוע צמיחה של החברה בנוסף לפעילות ההולכת וגדלה של החברה מול יצרניות הרכב".