ילין לפידות וכלל ביטוח ופיננסים במקומות הראשונים במדד השירות

סקר שביעות רצון בתחום הפיננסים שערכה לשכת סוכני ביטוח ופורסם היום מדרג את ילין לפידות וכלל ביטוח ופיננסים במקומות הראשונים במדד השירות בענף הפיננסים

 

 
עומר דגני סמנכל השיווק והמכירות של ילין לפידות / צילום: דוברותעומר דגני סמנכל השיווק והמכירות של ילין לפידות / צילום: דוברות
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/09/2024

לשכת סוכני ביטוח ערכה במהלך חודש ספטמבר סקר שביעות רצון בתחום הפיננסים בקרב 359 סוכני ביטוח, באמצעות שאלון מקוון, על ידי מכון שריד. הסקר בחן את שביעות הרצון של סוכני הביטוח מהחברות עמן הם עובדים.

בקרב בתי ההשקעות, ילין לפידות זכתה במקום הראשון עם הציון 4.4. בקרב חברות הביטוח, כלל ביטוח ופיננסים זכתה במקום הראשון עם הציון 3.9).

דירוג שביעות הרצון המלא: ילין לפידות (4.4), מור השקעות (4.1), מיטב (4), כלל ביטוח ופיננסים (3.9), מגדל (3.7), הפניקס אקסלנס (3.6), מנורה (3.6), הראל ביטוח ופיננסים (3.5) ואנליסט (3.3).


הסקר הוצג היום (ה') לראשונה בוועידת ההשקעות והפיננסים של לשכת סוכני הביטוח. בהשתתפות מאות אנשי ביטוח ופיננסים.

28% מהמשיבים עובדים עם חברת הראל ביטוח ופיננסים, 25% עם הפניקס אקסלנס, 23% עם מגדל, 18% עם מור השקעות, 18% עם כלל ביטוח ופיננסים, 15% עם אנליסט, 13% עם ילין לפידות, 11% עם מנורה, 10% עם מיטב, 8% עם אלטשולר שחם, 4% עם איילון, 3% עם הכשרה ו-1% עם אינפיניטי.

97% מהסוכנים הפיננסים עוסקים בשיווק גמל והשתלמות, 92% בפוליסות חיסכון, 88% בקופות גמל להשקעה, 28% בשיווק השקעות אלטרנטיביות, 28% בתחום המשכנתאות, 26% בהפניית תיקי השקעות לגופים מוסדיים ו-8% בהפניית לקוחות ל-IRA.

25% מהסוכנים ציינו כי כדי להעמיק את פעילותם בתחום הפיננסים הם זקוקים להדרכות, 18% זקוקים לליווי אישי, 18% מבקשים מגוון רחב יותר של מוצרים פיננסים, 15% ציינו שירות לקוחת זמין, 14% הסכמים ציינו הסכמים טובים ו-13% ציינו שיתופי פעולה.

15% מהסוכנים הפיננסים ציינו כי הם משווקים השקעות אלטרנטיביות. הסיבות שמונעות מהסוכנים לשווק השקעות אלטרנטיביות: חוסר ניסיון בתחום (30%), חוסר אמון במוצר (25%), היעדר פיקוח או רגולציה (17%), סיכון גבוה (11%) וחשש מהתחום (3%). 


ילין לפידות דורגה במקום הראשון ב-8 מדדים: שביעות רצון מהמענה הטלפוני (4.4), זמן המענה במיילים (4.5), שביעות רצון מהפקות (4.6), שינויים (4.4), קליטה ושיוך (4.5), פדיון כספים (4.6), מקצועיות (4.5), פיקוח (4.4).

אנליסט דורגה במקום האחרון ב-6 מדדים: שביעות רצון מזמן מענה במיילים (3.1), הפקות (2.8), שינויים (2.8), קליטה ושיוך (2.8), פדיון כספים (3.4), מקצועיות (3.5).

הפניקס אקסלנס דורגה במקום אחרון ב-2 מדדים: שביעות רצון מהמענה הטלפוני (3), פיקוח (3.5).

כמו כן, נשאלו הסוכנים הפיננסים מי מתכנן את אסטרטגיות ההשקעה הטובות ביותר. 55% השיבו בתי השקעות ו-45% השיבו חברות הביטוח.

מבין חברות הביטוח, הפניקס-אקסלנס דורגה במקום הראשון באסטרטגית השקעה (5.93) ולאחריה הראל (5.7), מגדל (5.63), כלל (5.32), מנורה (4.72), הכשרה (3.48) ואיילון (3.26).

בקרב בתי ההשקעות, ילין לפידות דורגה במקום הראשון באסטרטגית השקעה (4.84), ולאחריה אנליסט (4.78), מור (4.17), מיטב (4.07), אלטשולר שחם (3.48) ובמקום האחרון בפעם ניכר אינפיניטי (2.33).

הפניקס אקסלנס נמצאה כחברה הפועלת ביותר באמצעות מערך השימור שמשמר לקוחות בערוץ ישיר כתחליף לסוכן, כאשר 47% מהסוכנים ציינו אותה. לאחריה מנורה (31%), מגדל (26%), כלל (23%), הראל (23%), מיטב (12%), אלטשולר שחם (11%), מור (5%), ילין לפידות (3%), אנליסט (3%), איניפינטי 3%), הכשרה (2%) ואיילון (2%).

עומר דגני סמנכ"ל השיווק והמכירות של ילין לפידות: "אנו שמחים על הזכייה וההובלה בכל הפרמטרים ומדדי השירות והתפעול בכנס הביטוח והפיננסים של לשכת סוכני הביטוח. שירות מצוין הוא חלק מהחזון ומתרבות הניהול של ילין לפידות ואנו שמחים על ההכרה בהשקעה שלנו בפרמטרים הללו. לאחרונה זכינו בהשג חסר תקדים נוסף והוא מקום ראשון בשירות הלקוחות כבר 10 שנים ברציפות בדרוג של משרד האוצר. אנו עושים כל העת מאמצים רבים לתת שירות ותפעול מיטבי ללקוחותינו במקביל להובלה בתשואות בטווחים הארוכים והקצרים ואנו מתחייבים להמשיך לעשות ככל שביכולתנו להיות ראויים להוביל גם בעתיד."


x