בריל רוכשת את פעילות ALDO ישראל תמורת 8 מיליון שקלים

קבוצת בריל, המתמחה בתחום האופנה וההנעלה, מדווחת על חתימת הסכם עם חברת ירוטקס טקסטיל בע"מ לרכישת כלל הזכויות בפעילות המותג ALDO בישראל. תמורת רכישת הפעילות, תשלם החברה סך של 8 מיליון שקל

 

 
שחר תורג׳מן, יו״ר קבוצת בריל, צילום: עופר חגיובשחר תורג׳מן, יו״ר קבוצת בריל, צילום: עופר חגיוב
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
27/10/2024

קבוצת בריל, המתמחה בתחום האופנה וההנעלה, המשווקת עשרות מותגים והמפעילה של הרשתות גלי, לי קופר, ניין ווסט, נאוטיקה, טימברלנד, show/off ואמפוריום, מדווחת על חתימת הסכם עם חברת ירוטקס טקסטיל בע"מ לרכישת כלל הזכויות בפעילות המותג ALDO בישראל.

מותג ALDO הינו מותג בינלאומי להנעלה, תיקים ואביזרים, לגברים ונשים. קבוצת אלדו העולמית פעילה ב 110 מדינות ומפעילה 1,600 חנויות ברחבי העולם של המותג, כאשר מטה הקבוצה פועל מקנדה החל משנת 1972.

ירוטקס, בעלת הזיכיון במותג ALDO בישראל, בבעלותו ובניהולו של סם ניזרי, פעילה בישראל החל משנת 1995 ומפעילה כ – 28 חנויות תחת שם המותג ברחבי הארץ.

תמורת רכישת הפעילות, תשלם החברה סך של 8 מיליון שקלים עבור מלאי המוצרים, אתר האינטרנט וכן פעילותן של 26 חנויות מתוך 28 החנויות הפעילות בישראל.  

השלמת העסקה כפופה להתקיימותם של מספר תנאים מתלים שנקבעו בהסכם, לרבות קבלת אישור הממונה על התחרות, חתימה על הסכם זיכיון בין החברה לבין בעלת הזכויות במותג, אישורי המשכירים להסבת הסכמי השכירות של החנויות, וקבלת אישורי השעבודים.

שחר תורג'מן, יו"ר דירקטוריון בריל: "כחלק מתוכנית האסטרטגיה של הקבוצה, אנו פועלים על מנת להרחיב את מגוון המותגים של הקבוצה וקהל הלקוחות. צירוף המותג אלדו הוא סינרגטי ומשלים בהיבטי שיווק ותפעול ויחזק את מעמדה של בריל בענף ההנעלה בכלל ובסגמנט הנשים בפרט. אנו מאמינים כי קיים פוטנציאל רב במותג ונמשיך לפעול על מנת להרחיב את הרשת בארץ תוך שמירה על מטה ניהולי מצומצם ויעילות גבוהה".

יהודה אלבז, מנכ"ל בריל: "אנו רואים במותג אלדו כמותג אהוב על הלקוח הישראלי ומאמינים כי נוכל להרחיב את פעילות המותג בישראל ולהעצים אותה לטובת הצרכן הישראלי הן ברצפת המכירה בחנויות הפיזיות והן באתר הסחר הדיגיטלי".

x