קורנית דיגיטל (נאסד"ק: KRNT, Kornit Digital), שחקנית עולמית בשוק טכנולוגיות דיגיטליות לתעשיית הטקסטיל והאופנה בת קיימא לפי דרישה, פרסמה היום את תוצאותיה לרבעון השלישי של שנת 2024.
ההכנסות לרבעון השלישי של שנת 2024 הסתכמו ב-50.7 מיליון דולר, בהשוואה לכ-59.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. השינוי נבע בעיקר מהיקף מכירות נמוך יותר של מערכות.
שיעור הרווח הגולמי (GAAP) ברבעון השלישי של שנת 2024 עלה לכ-47.7% בהשוואה לכ-34.8% בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי (Non-GAAP) עלה לכ-50.3% בהשוואה לכ-37.4% בתקופה המקבילה אשתקד.
ההוצאות התפעוליות (GAAP) לרבעון השלישי לשנת 2024 הסתכמו לכ-31.3 מיליון דולר בהשוואה לכ-35.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. ההוצאות התפעוליות (Non-GAAP) ירדו בכ-14% לכ-26.8 מיליון דולר בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
ההפסד הנקי (GAAP) ברבעון השלישי של שנת 2024 הצטמצם ל-0.9 מיליון דולר, או (0.02) דולר למניה, בהשוואה להפסד נקי (GAAP) בסך 8.2 מיליון דולר, או (0.17) דולר למניה ברבעון השלישי לשנת 2023.
הרווח הנקי (Non-GAAP) ברבעון השלישי של שנת 2024 עמד על כ-5.5 מיליון דולר או 0.11 דולר רווח מדולל למניה, בהשוואה להפסד נקי של כ-3.4 מיליון דולר או (0.07) דולר למניה ברבעון השלישי לשנת 2023.
ה-Adjusted EBITDA ברבעון השלישי של שנת 2024 עמד על 1.5 מיליון דולר, בהשוואה להפסד Adjusted EBITDA של 5.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. שיעור ה-Adjusted EBITDA לרבעון השלישי 2024 עמד על 2.9% לעומת 9.5%- ברבעון המקביל בשנת 2023.
רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל, מסר: "אני שבע רצון מההתקדמות בתוצאות התפעוליות שהשגנו ברבעון זה: שיפור משמעותי ברווחיות הגולמית, חזרה לרווחיות ב-adjusted EBITDA, שמירה תזרים מזומנים חיובי כמתוכנן, וכן המשך הצלחה עם מודל החדש שלנו, ה-AIC, 'הכל כלול בקליק'.
"מערכות ה-Apollo וה-MAX שלנו, הנחשבות למובילות בתעשייה, בשילוב עם אסטרטגיית ה-Go-to-Market והמודל הכל-כלול-בקליק (AIC), מרחיבות את השוק הפוטנציאלי. ברבעון זה הכרזנו על לקוחות חדשים כמו Print Palace ו-Custom Ink שבחרו בקורנית לצורך העברת הייצור שלהם מטכנולוגיית דפוס מסורתית הלא דיגיטלית (Screen) לטכנולוגיית הדפסה דיגיטלית (Digital Direct-to-Garment). אנו רואים בו-זמנית סימנים המעידים לחזרה לצמיחה בשוק הליבה שלנו עם לקוחות כמו Monster Digital, Mad Engine Global ו-DO Apparel, שהכריזו על הרחבת צי הייצור הדיגיטלי שלהם עם קורנית. אנחנו נכנסים לשנת 2025 עם המוצרים הנכונים והמודל הנכון, ואנו ממוקדים מתמיד בביצוע התוכנית שהצבנו באירוע המשקיעים שלנו בספטמבר".
תחזית לרבעון הרביעי 2024
ביחס לרבעון הרביעי של שנת 2024, החברה צופה הכנסות בטווח של 58 מיליון דולר עד 63 מיליון דולר, ושיעור Adjusted EBITDA בטווח של 12% ל-16% מההכנסות.