החל מהיום: הגישה ל"הר הביטוח" תיפתח לעובדי סוכני ביטוח ויועצים פנסיוניים

רשות שוק ההון מרחיבה את הגישה להר הביטוח כך שתקל על סוכנים במילואים בטיפול בלקוחותיהם

 

 
סוף סוף תתאפשר גישה להר הביטוח / Image-by-iuriimotov-on-Freepikסוף סוף תתאפשר גישה להר הביטוח / Image-by-iuriimotov-on-Freepik
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/11/2024

זמן קצר לאחר פרוץ המלחמה, ביקשו סוכנים רבים שגוייסו למילואים, לאפשר גישה ל"הר הביטוח" גם לעובדי משרדם. עד היום הגישה הייתה מוגבלת לבעלי רישיון בלבד, מה שפגע בעבודת הסוכן מול לקוחות קיימים ובגיוס לקוחות חדשים.

היום מודיעה רשות שוק ההון, כי היא מרחיבה את הרשאות הצפייה של סוכני ביטוח ויועצים פנסיוניים בתיק הביטוחי של המבוטחים והמועמדים לביטוח, כך שגם עובדיהם של בעלי הרישיון יוכלו לקבל גישה לצפייה בהרכב התיק הביטוחי. ההרשאה תינתן לשני עובדים בלבד בכל סוכנות. ההרשאה תחול הן על מבוטחים קיימים והן על מועמדים לצירוף לביטוח ולמוצרים הפנסיוניים. 

ברשות מציינים, כי המהלך התאפשר לאחר שהרשות הגבירה את רמת אבטחת המידע באתר הר הביטוח, ופיתחה כלי בקרה למעקב אחר השימוש בהרשאות מצד הסוכנים והיועצים הפנסיוניים במטרה להבטיח כי השימוש בהרשאות נעשה בהתאם להוראות הרשות.

לדברי הרשות: "מהלך זה מבוצע כחלק משדרוג והרחבת השירותים באתרי הרשות שנועדו להנגשת מידע לציבור אודות מוצרי הביטוח והחיסכון שברשותו, במטרה לייעל את תהליך התאמת הצרכים למבוטח. השדרוג הנוכחי עתיד להביא לקיצור וייעול הליך הצירוף של המבוטחים והחוסכים למוצרי הביטוח והחיסכון השונים, ולדיוק התאמת המוצרים לצרכי המבוטח.

הרחבת הרשאות הצפייה תאפשר מתן שירות מיטבי ללקוחות הסוכנים, גם במקרים בהם הסוכן עצמו אינו זמין, צורך אשר מתעצם על רקע התקופה הנוכחית, בה יש קשיי זמינות בקרב הסוכנים עקב סיבות שונות כגון שירות מילואים".

עוד מציינים ברשות, כי העדכון הנוכחי מצטרף לשורת העדכונים האחרונים שערכה הרשות באתר הר הביטוח בחודשים האחרונים, ביניהם מתן יכולת לאפוטרופוס לברר מידע לגבי מכשירי הביטוח והחיסכון של האדם עבורו מונה אפוטרופוס; תוספת מידע לגבי גיל הנהג הצעיר ביותר המורשה לנהוג ברכב; הוספת מידע במסגרת דוח העבר הביטוחי למבוטח בפוליסת ביטוח רכב רכוש (מקיף וצד ג'). 

עמית גל, הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, מסר: "הרשות ממשיכה בפעילותה לעדכון ושדרוג אתרי הרשות כחלק ממדיניות להנגשת מידע ושיפור השירות לאזרח. אנו עוסקים כל העת בשדרוג הכלים הטכנולוגיים כך שיותאמו הן לצרכי המבוטחים והן לצרכי הסוכנים והיועצים, באופן שיאפשר לדייק ולייעל את השירות הניתן לציבור על ידי הגופים המוסדיים ובעלי הרישיון."
 

x