חברת אלטשולר שחם גמל ופנסיה משיקה שירות חדש המבוסס על בינה מלאכותית, שמטרתו לספק ללקוחות מענה גם לאחר שעות הפעילות הרגילות.
המערכת, שפותחה ע"י חברת HelpE, תאפשר ללקוחות לקבל שירות בכל שעות היממה, עם מענה לשאלות ובקשות, כגון בירור יתרות, נזילות, הפקדות, עדכון פרטים אישיים ועוד, ובכך לטפל בצרכי הלקוחות במהירות, במינימום זמני המתנה ובכל עת.
זוהי הפעם הראשונה בה מערכת מסוג זה נכנסת לשימוש בבתי השקעות, והיא נועדה להעניק פתרון נגיש וידידותי, תוך שמירה על שירות איכותי ומותאם אישית.
בשלב הראשון, השירות יינתן לאחר שעות פעילות ובשבועות הקרובים יחל לפעול במתכונת מלאה, לאורך כל שעות היום.
טלי רם שפירא, סמנכ"ל שירות גמל פנסיה באלטשולר שחם: "אנו גאים להיות החברה הראשונה בקרב בתי ההשקעות שמיישמת פתרון טכנולוגי חדשני מסוג זה. המערכת החדשה מהווה צעד נוסף בשדרוג חווית הלקוח שלנו, ומספקת מענה זמין ומיידי לכל פנייה, גם בשעות שבהן מוקד השירות אינו פעיל. באמצעות חברת HelpE שפיתחה פתרון טכנולוגי חדשני המבוסס AI, הפכנו את השירות לאישי וזמין ל-24/7. נמשיך לפעול להענקת פתרונות חדשניים שמספקים מענה ללקוחותינו בסביבה דינאמית ומשתנה".