זינוק של כ-40% ברווח התפעולי בשנת 2024 לכ-216.7 מיליון ש"ח לעומת כ-155 מיליון ש"ח בשנת 2023 ושיעורו עמד על כ-18.2% לעומת כ-16.4% בשנת 2023.
ברבעון הרביעי מכירות חנויות זהות כולל אתרי האונליין האורגניים דלתא, פיקס, Panta rei ו-Victoria's Secret המשיכו את מגמת הצמיחה וגדלו בשיעור של כ-10% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, הכנסות החברה הסתכמו בכ-377 מיליון ש"ח והרווח הנקי הסתכם בכ-60.6 מיליון ש"ח .
דירקטוריון החברה החליט על חלוקת דיבידנד בסך של כ-30.3 מיליון ש"ח המתווסף לכ-264 מיליון ש"ח שחולקו בשנת 2024, הכולל דיבידנד מיוחד בסך כ-200 מיליון ש"ח לאור הרווחיות הגבוהה ותזרים המזומנים החזק בשנתיים האחרונות.
בחודש אפריל 2024 הושק המותג המוביל בתחום מוצרי הטיפוח והאווירה לבית Bath and Body Workוכיום פועלות 8 חנויות ואתר סחר אלקטרוני; בשנת 2025 החברה מתכננת לפתוח 9 חנויות נוספות של המותג בישראל.
כמו כן, באפריל החלה פעילות המותג Victoria's Secret בחנויות פיזיות הכוללת היום 5 חנויות וכן, אתר סחר מקוון שהחל לפעול בדצמבר 2022; בשנת 2025 החברה מתכננת לפתוח 4 חנויות נוספות.
דלתא ישראל מותגים פרסמה הבוקר את דוחותיה הכספיים לרבעון הרביעי ולשנת 2024. להלן תמצית התוצאות הכספיות:
הכנסות החברה ברבעון הרביעי צמחו בכ-19% והסתכמו בכ-377 מיליון ש"ח לעומת כ-317.1 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע מגידול במכירות החנויות הזהות וכלל ערוצי ההפצה של מותגי החברה בתחום פעילות "מותגים בבעלות" וכן, מתוספת המכירות של רשתות המותגים Victoria`s Secret ו- Bath & Body Works ואתר האונליין של המותג Bath & Body Works שהחל לפעול בחודש אפריל 2024.
הכנסות החברה בשנת 2024 גדלו בכ-26% והסתכמו בכ-1,188.1 מיליון ש"ח לעומת כ-945.9 מיליון ש"ח בשנת 2023.
מכירות חנויות זהות: ברבעון הרביעי המכירות בחנויות זהות (202 חנויות) כולל אתרי האונליין האורגניים דלתא, פיקס, Panta rei ו-Victoria's Secret גדלו בשיעור של כ-10% לעומת הרבעון המקביל אשתקד וגדלו ב-9.1% ללא אתרי האונליין לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
בשנת 2024 המכירות בחנויות זהות (201 חנויות) כולל אתרי האונליין האורגניים דלתא, פיקס, Panta rei ו-Victoria's Secret גדלו בשיעור של כ-19.1% לעומת שנת 2023 וגדלו ב-17.8% ללא אתרי האונליין לעומת שנת 2023.
מכירות האינטרנט של החברה ברבעון הרביעי של שנת 2024 צמחו בכ-19% והסתכמו בכ-66 מיליון ש"ח לעומת כ-55.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. מכירות האינטרנט, למעט המותג Bath & Body Works שהושק באפריל 2024, גדלו בכ-13.6% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
בשנת 2024 מכירות האינטרנט של החברה גדלו בכ-29.3% לכ-176.5 מיליון ש"ח והיוו כ-14.9% מסך הכנסות החברה לעומת כ-136.5 מיליון ש"ח שהיוו כ-14.4% מסך הכנסות החברה בשנת 2023.
מכירות האינטרנט, למעט המותג Bath & Body Works שהושק באפריל 2024, גדלו בכ-25.8% לעומת שנת 2023.
נכון להיום, החברה מפעילה חמישה אתרי אינטנרט לכל אחד מהמותגים דלתא, פיקס, Victoria's ,Secret Pante rei ו-Bath & Body Works.
הרווח הגולמי ברבעון הרביעי צמח בכ-15% והסתכם בכ-226.6 מיליון ש"ח לעומת כ-197.9 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד ושיעורו עמד על כ-60.1% לעומת כ-62.4% ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח הגולמי נובע בעיקר מהגידול במכירות. הקיטון בשיעור הרווח הגולמי מסך המכירות נבע בעיקר מהעלייה בעלויות ההובלה ומהשפעת הפיחות בשער החליפין של השקל מול הדולר, נטו מתוצאות עסקאות ההגנה שקוזז בחלקו מדיוק תמהיל המוצרים וביקושים שתרם למכירתם בשיעורי הנחה מופחתים.
בשנת 2024 הרווח הגולמי צמח בכ-28% והסתכם בכ-721.9 מיליון ש"ח לעומת כ-566.2 מיליון ש"ח בשנת 2023 ושיעורו מההכנסות עמד על כ-60.8% לעומת כ-59.9% בשנת 2023.
הרווח התפעולי ברבעון הרביעי עלה בכ-1% והסתכם בכ-81.8 מיליון ש"ח לעומת כ-80.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל בשנת 2023 ושיעורו מההכנסות עמד על כ-21.7% לעומת כ-25.5% ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון בשיעור הרווח התפעולי נובע בעיקר מצמצום הוצאות הפרסום ברבעון המקביל אשתקד בשל השפעת המלחמה.
בשנת 2024 הרווח התפעולי צמח בכ-40% והסתכם בכ-216.7 מיליון ש"ח לעומת כ-155 מיליון ש"ח בשנת 2023 ושיעורו עמד על כ-18.2% לעומת כ-16.4% בשנת 2023. הגידול ברווח התפעולי נבע ברובו מגידול במכירות, שיפור שיעור הרווח הגולמי וירידה באחוז הוצאות המכירה והשיווק מסך המכירות.
הרווח הנקי ברבעון הרביעי הסתכם בכ-60.6 מיליון ש"ח לעומת רווח נקי בסך של כ-64.6 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, קיטון של כ-6%.
הרווח הנקי בשנת 2024 צמח בכ-37% והסתכם בכ-158.7 מיליון ש"ח לעומת כ-116.1 מיליון ש"ח בשנת 2023.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת בשנת 2024 הסתכם בכ-209.8 מיליון ש"ח לעומת כ-185.9 מיליון ש"ח בשנת 2023, גידול של כ-13%.
ההון העצמי של החברה נכון ל-31.12.2024 הסתכם בכ-470.6 מיליון ש"ח לעומת כ-571.8 מיליון ש"ח ביום 31.12.2023. הקיטון נובע בעיקר מתשלום דיבידנד לבעלי המניות ב-12 החודשים האחרונים בסך של כ-264 מיליון ש"ח. מנגד, חל גידול ברווח הנקי ב-12 החודשים האחרונים בסך של כ-159 מיליון ש"ח.
ביום 10 בפברואר 2025 אישר דירקטוריון החברה חלוקת דיבידנד בסך של כ-30.3 מיליון ש"ח, אשר צפוי להיות מחולק ביום 9 במרץ 2025 ומתווסף לדיבידנד בסך של כ-264 מיליון ש"ח שחולק בשנת 2024. בשנת 2023 חילקה החברה דיבידנד בסך של כ-44 מיליון ש"ח.
דלתא ממשיכה ופועלת להרחבת פעילותה כחלק מאסטרטגיית הצמיחה ארוכת הטווח שלה. במסגרת פעילותה הקיימת תחת המותגים דלתא ופיקס ובהמשך להשקה בישראל של רשת הספורט Panta-rei במהלך שנת 2022 ולהשקת המותגים הבינלאומייםVictoria`s Secret ו-Bath and Body Works , החברה צופה גידול של כ-25% במספר החנויות בישראל בסוף שנת 2027 ל-277 לעומת 221 בסוף שנת 2024.
ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים אמרה היום: "אנו מסכמים את שנת 2024 עם תוצאות עסקיות מצוינות בכל קנה מידה, שיא בהיקף המכירות של כ-1.2 מיליארד ש"ח, שנובע מגידול כ-19.1% במכירות החנויות הזהות של כלל המותגים כולל אתרי הסחר המקוון האורגניים, רווח תפעולי שצמח בכ-40% לעומת שנת 2023, רווח נקי בסך כ-158.7 מיליון ש"ח וגידול בתזרים מפעילות שוטפת. התוצאות משקפות את מימוש האסטרטגיה שלנו בהרחבת פעילות מותגי החברה ותמהיל מוצרים מגוון, תוך שמירה על פרמטרים תפעוליים מצוינים.
המומנטום החזק בפעילות ניכר ביתר שאת בשנת 2024 הן בפעילות המותגים בבעלות והן לאור ההצלחה הגדולה לה זכו המותגים Victoria's Secret עם 4 חנויות שנפתחו באפריל השנה ו-6 חנויות של מותג האווירה והטיפוח Bath & Body Works שהושק גם הוא באפריל 2024, כולל אתר אונליין. בכוונתנו להמשיך להתרחב ולפתוח כ- 24 חנויות של כלל המותגים שלנו במהלך שנת 2025.
עוד ציינה בוגנר כי כיום פועלים חמישה אתרי אינטרנט עצמאיים של המותגים דלתא, פיקס, ,Panta-Rei Victoria's Secretו-Bath & Body Works שנמצאים במגמת צמיחה והיוו בשנת 2024 כ-14.9% מהכנסות החברה.
בוגנר הוסיפה כי החברה ממשיכה למנף את חוזקת מותגי הקבוצה לצד נאמנות הלקוחות עם מועדון הלקוחות המאוחד +Delta המונה כ-1.4 מיליון חברי מועדון ומעניק הטבות בכלל מותגי הקבוצה "אנו מאמינים שהמהלכים בהם נקטנו לפיתוח וחדשנות של המותגים ימשיכו לקבל ביטוי חיובי בתוצאות החברה בשנים קדימה וזאת במקביל לבחינת אפשרויות למיזוגים ורכישות.״
128 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 61.46 מיליון בדלתא מותגים
קרנות נאמנות שמחזיקות את דלתא מותגים. לרשימה המלאה
שם קרן |
אחוז מהקרן |
בשקלים |
5.43% |
1488619.62 |
|
4.57% |
311712 |
|
4.2% |
184234.78 |
|
3.59% |
2113797 |
|
אלטשולר שחם מחקה A.B SmartBeta Mid – Small Cap MultiFactor Top 30 TA |
3.23% |
162804.58 |
3.09% |
319699.62 |
|
2.49% |
3348890.86 |
|
2.46% |
5066553.86 |
|
2.38% |
1227430.94 |
|
2.36% |
41171.96 |