רדקום מדווחת על השקת אינטגרציה עם ServiceNow לאוטומציה וייעול של תהליכי שירות וטיפול בתקלות אצל מפעילי תקשורת

שיתוף הפעולה מבוסס על AIOps במטרה לשפר את יעילות הרשת ושביעות רצון הלקוחות באמצעות פתרונות משולבים לניהול והבטחת שירות

 

 
בני אפשטיין, מנכ״ל רדקום, צילום: יח״צבני אפשטיין, מנכ״ל רדקום, צילום: יח״צ
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/02/2025

רדקום בע"מ (נאסד"ק: RDCM) מדווחת היום על אינטגרציה בין פתרון RADCOM RAN Analytics, כחלק ממערך RADCOM ACE Service Assurance, לבין ServiceNow. האינטגרציה מנצלת את יכולות AIOps (שימוש בבינה מלאכותית לאוטומציה של תפעול מערכות) לצורך פתרון תלונות אוטומטי מתקדם. הפתרון החדש מאפשר אימות וסיווג אוטומטי של תלונות, ובכך מצמצם משמעותית את הזמן והמאמץ שמהנדסי רשת משקיעים בבדיקת תלונות ופתרונן. שיתוף הפעולה מאפשר ל-RADCOM ול-ServiceNow לשפר את חוויית הלקוח ולספק ערך מוסף ללקוחות.

תוכנית ומערך השותפים הנרחב של ServiceNow מהווה מרכיב חיוני במימוש פוטנציאל השוק הרחב של פלטפורמת ServiceNow. תוכנית השותפים מזהה ומתגמלת שותפים בהתאם למומחיותם וניסיונם, על מנת להרחיב הזדמנויות עסקיות, לחדור לשווקים חדשים ולסייע ללקוחות לבצע טרנספורמציה דיגיטלית בארגון.

כשותפת בניה רשומה של ServiceNow, האינטגרציה החדשה ממנפת נתונים והערות הנאספות בזמן אמת במוקד השירות, כדי לזהות בצורה אוטומטית את הבעיה המדווחת ברשת, לאתר את שורש התקלה ולהציע פתרון מתאים. באמצעות AI/ML (בינה מלאכותית ולמידת מכונה), המערכת מצליבה את מדדי הביצועים של רשת הגישה הרדיו-סלולרית (RAN) והליבה עם נתוני השפעת המקרה על הלקוח שהתלונן, ומפיקה פעולות תיקון ברשת שמספקות פתרון בעל השפעה מרבית על פלח רחב של מנויים.

קריאות שירות לא מסווגות ותלונות טכניות של לקוחות מטילות עומס כבד על מערך התמיכה הטכנית ברמותיו השונות ומכבידות על צוותי ההנדסה. תהליכי עבודה וכלים לא יעילים לפתרון בעיות עלולים להשפיע קשות על חוויית הלקוח כאשר קריאות שירות ממתינות לטיפול. האינטגרציה עם ServiceNow מאפשרת אוטומציה של מספר משימות בפתרון קריאות שירות. היא מתממשקת עם ServiceNow TSM (Telecommunications Service Management) לעיבוד קריאות המוקצות לרשת, מה שמוביל לתיעדוף כל תלונות המנויים לפי משימות המבוססות על ציוני השפעה על לקוחות.

"אנו נרגשים לשתף פעולה עם ServiceNow," אמר בני אפשטיין, מנכ"ל רדקום. "שיתוף הפעולה הזה מהווה אבן דרך חשובה בהרחבת היצע הפתרונות שלנו לניהול שירות ותמיכת לקוחות. אנו מחויבים להמשיך לפתח טכנולוגיות מתקדמות המפחיתות עלויות ומספקות ערך מוסף ללקוחותינו, והשותפות הזו מדגימה את מחויבותנו להרחיב את היצע פתרונות ה-AIOps שלנו".

"שיתופי פעולה מצליחים כאשר כל צד ממנף את היכולות הייחודיות שלו, תוך הבנה ברורה של הבעיה שאנו מנסים לפתור," אמרה אריקה ווליני, סגנית נשיא בכירה, תעשיות גלובליות, שותפים ואסטרטגיית שוק ב-ServiceNow. "האינטגרציה של רדקום  עם ServiceNow תסייע ללקוחותינו לספק חוויות מנוי מהשורה הראשונה תוך הפחתת הזמן והמאמץ של מהנדסי הרשת. אני נרגשת לראות את החדשנות שנמשיך לייצר יחד, כדי לאפשר לארגונים להצליח בעידן הדיגיטלי."


 

x