דריו הלת׳ עולה בהכנסות בשנת 2024

דריו הלת׳ מפרסמת תוצאות פיננסיות ותפעוליות לרבעון הרביעי ולשנת 2024, ומדווחת על צמיחה בשיעור של 32.9% בההכנסות לשנת 2024, לסך של 27.0 מיליון דולר

 

 
ארז רפאל, מנכ״ל דריו, צילום: אביב קורטארז רפאל, מנכ״ל דריו, צילום: אביב קורט
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/03/2025

ההכנסות לשנת 2024 צמחו בשיעור של 32.9% ל-27.0 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות בסך 20.4 מיליון דולר בשנת 2023.

הגידול בהכנסות נבע מהצמיחה בערוץ ה-B2B2C כולל מעסיקים ותוכניות בריאות, שהובילו לגידול של כ-300% בהכנסות חוזרות משנה לשנה, עת שפעילות הליבה ממשיכה במומנטום חיובי.

החברה השלימה גיוס הון בסך 25.6 מיליון דולר, שהוביל ליתרת מזומנים פרופורמה בסך של כ-34.5 מיליון דולר בסוף השנה; יתרה זו צפויה לממן את פעילות החברה לעבר השגת איזון תזרימי תפעולי עד סוף שנת 2025, עם מרווח ביטחון גדול יותר.

הצמיחה בהכנסות והיעילות בעקבות האינטגרציה לאחר המיזוג, הביאו לירידה של ההפסד התפעולי על בסיס GAAP בכ-35% לכ-11.7 מיליון דולר ברבעון שהסתיים ב-31 בדצמבר 2024, ולירידה של ההפסד התפעולי על בסיס non-GAAP בכ-24% ל-6.9 מיליון דולר בהשוואה לרבעון שהסתיים ב-31 במרץ 2024.

החברה צופה הפחתה נוספת של 20% בהוצאות התפעוליות בין הרבעון הרביעי של 2024 לרבעון הרביעי של 2025, הודות להמשך הסינרגיה בפעילות שלאחר המיזוג ויישום כלי בינה מלאכותית ברחבי הארגון.

ההתקדמות שהושגה בפלטפורמה מונעת-AI של דריו וההתרחבות לאחר רכישת טוויל יצרו את אחד המוצרים המקיפים ביותר בתחום, בהתאם למגמת איחוד השירותים בשוק והמעבר לטיפול כולל וניהול עלויות בטיפולי GLP-1.

הצמיחה בערוץ ה-B2B2C בשנת 2024 כללה 36 מעסיקים ותוכניות בריאות חדשים, שהגדילו את בסיס הלקוחות ל-83; התחזית לשנת 2025 היא גידול נטו של 50% במספר הלקוחות.

הנהלת החברה תארח שיחת ועידה למשקיעים ושידור אינטרנט היום בשעה 14:30 שעון ישראל


חברת דריו הלת' (DarioHealth Corp, נאסד"ק: DRIO), חלוצה בשוק הגלובלי של שירותי בריאות דיגיטליים (DTx), פרסמה היום תוצאות כספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2024, עם שיפורים משמעותיים בביצועים הפיננסיים, במומנטום העסקי ובהתרחבותה בשוק. 

במהלך השנה האחרונה המשיכה דריו את השינוי היסודי, והפכה לחברת טכנולוגיה בתחום הבריאות הפועלת במודל דומה ל-SaaS (תוכנה כשירות) - עם רווחיות גבוהה, הכנסות חוזרות המבוססות על חוזים רב-שנתיים עם בסיס לקוחות רחב, צומח ומגוון. עת שהיא מתמקדת בהמשך הפיתוח, השדרוג והרחבת הטכנולוגיה וקווי המוצרים שלה, דריו גם חיזקה את מעמדה כפלטפורמה המובילה בשוק ה-B2B2C, כפי שבא לידי ביטוי מהתרחבות המכירות למעסיקים, לתוכניות בריאות ולשותפים אסטרטגיים.

רכישת חברת Twill, Inc. (להלן, טוויל) – המשמעותית ביותר עבור דריו עד היום - חיזקה עוד יותר את מעמדה כמובילה בתעשייה, ויצרה את אחת הפלטפורמות הדיגיטליות המקיפות ביותר בתחום הבריאות הדיגיטלית. כיום, עם תמיכה בחמישה מצבים כרוניים תחת מותג אחד, אנו מאמינים כי דריו ממוצבת באופן ייחודי לענות על הביקוש הגובר לטיפול כולל הממוקד בלקוח, בתעשיית שירותי הבריאות ההולכת ונעשית מוכוונת-ערך. דריו חיזקה משמעותית את הפרופיל הפיננסי שלה, תוך שיפור היעילות, הסקלביליות והרווחיות, והתקדמות זו באה לידי ביטוי בשולי רווח גולמי של מעל ל-80% בפעילות ה-B2B2C בשלושת הרבעונים האחרונים – נתון המחזק, לדעתנו, את מגמת הצמיחה של דריו לקראת רווחיות בת-קיימא ויצירת ערך לטווח הארוך.

"היוזמות האסטרטגיות שלנו הובילו לשיפורים יוצאי דופן בביצועים הפיננסיים שלנו לאורך שנת 2024, הן בהכנסות והן ברווחיות. אנו עדים להמשך המגמה החיובית הזו גם אל תוך שנת 2025. בשנת 2024 כולה, הסתכמו ההכנסות בכ-27.0 מיליון דולר, עלייה של 32.9% לעומת 20.4 מיליון דולר בשנת 2023. בנוסף, ההכנסות החוזרות מערוץ ה-B2B2C – מעסיקים ותוכניות בריאות – צמחו משמעותית לכ-5.6 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2024, לעומת 1.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, צמיחה שנתית של 398%. הגידול הזה נבע מהמשך ההתרחבות בפעילות הליבה בערוץ ה-B2B2C שלנו ומהסינרגיה המוצלחת עם טוויל.

בשעה שאנו נרגשים מהגידול בהכנסות, איננו יכולים להשיג רווחיות באמצעות צמיחה בלבד. לפיכך, התמקדנו הן בהכנסות והן בהתייעלות בהוצאות, יישמנו אסטרטגיות ניהול ממוקדות עלויות, אשר הובילו לירידה של 35% בהפסד התפעולי בין הרבעון הראשון לרבעון הרביעי של 2024, מבלי לפגוע באסטרטגיית הצמיחה שלנו. במבט קדימה, אנו צופים ירידה נוספת של 20% בהוצאות התפעוליות עד הרבעון הרביעי של 2025, אשר להערכתנו, יכולה לחזק עוד יותר את מעמדנו הפיננסי. עם יעילות זו והמשך המומנטום העסקי, אנו מאמינים כי החברה בדרך להשגת איזון תזרימי תפעולי עד סוף 2025", מסר ארז רפאל, מנכ"ל דריו.

"בשנת 2024, צירפה דריו 36 לקוחות חדשים, תוך שהיא ממנפת את הביקוש הגובר בשוק לפתרונות כוללים לניהול המצבים הכרוניים היקרים והמאתגרים ביותר. המודל העסקי הנוכחי והיצע המוצרים של דריו נותנים מענה לביקוש זה באמצעות גישה כוללת. הדרישה לפתרונות אלו מונעת מהתמקדות בהגדלת מעורבות המשתמשים והשגת החזר השקעה (ROI) משמעותי, עת שארגונים מבקשים לאחד את השקעותיהם בבריאות דיגיטלית בפתרונות בעלי ערך גבוה, חסכוניים, שמביאים לשיפור התוצאות הבריאותיות בקרב אוכלוסיות נרחבות.

"במקביל, גובר הביקוש לפתרונות המשלימים לטיפולי GLP-1, כאשר מעסיקים ותוכניות בריאות מכירים בצורך בתמיכה התנהגותית ובאורח החיים לטווח ארוך, מעבר לטיפול התרופתי. דוחות מראים כי תרופות מבוססות GLP-1 היו ההוצאה הבריאותית הגדולה ביותר של מעסיקים בשנת 2024, מה שהופך את ניהול העלויות לסוגיה דחופה. עם פורטפוליו רחב ובשל, דריו נמצאת בעמדה ייחודית לנצל מגמות אלו ולספק ערך משמעותי הן למשתמשים והן ללקוחותיה. טיפולי GLP-1 מתפתחים אל מעבר לתחום הירידה במשקל, כאשר מחקרים חדשים מצביעים על יישומים אפשריים נוספים לטיפול במחלות לב וכלי דם, מחלות ניווניות של מערכת העצבים, התמכרויות ואפילו סוגים מסוימים של סרטן. כחלק מהשינוי הזה, דריו מתקרבת לשדה הטיפול הקליני באמצעות הרחבת יכולותיה בתחום ה-GLP-1 דרך שיתוף הפעולה שלה עם MediOrbis, שמוסיף שירותי מתן מרשמים רפואיים כדי לספק חוויית טיפול קלינית משולבת יותר.

"לבסוף, דריו ממוצבת באופן ייחודי כדי לעמוד בביקוש הגובר לפתרונות בריאות דיגיטלית מבוססי בינה מלאכותית (AI). אנו ממשיכים לקדם חדשנות מונעת-AI במטרה להגדיל את השפעתה תוך שיפור איכות הטיפול ובהתאמה אישית גבוהה. באמצעות מינוף הנתונים שנאספו מ-5 מיליון חולים, לאורך 25 שנות שימוש ומיליארדי נקודות נתונים, אנו משפרים את מעורבות המשתמשים, מייעלים תהליכים תפעוליים ומשיגים תוצאות קליניות ופיננסיות טובות יותר – תחום שבו אנו מתעתדים להרחיב את פעילותנו" מסר סטיבן נלסון, מנהל מסחרי ראשי של דריו.

"בשנת 2024, חוותה דריו התרחבות חסרת תקדים בקרב מעסיקים, תוכניות בריאות וחברות פארמה", המשיך סטיבן נלסון. "הצלחנו לחתום על 36 חוזים חדשים והגדלנו את בסיס הלקוחות הכולל ל-83 ארגונים, דבר המחזק את הביקוש הגבוה לפלטפורמה שלנו המונעת-AI לניהול מצבים כרוניים רבים. המומנטום הזה מוכיח את יכולתנו הייחודית להניע מעורבות משתמשים, לעודד שינוי התנהגותי מתמשך ולספק החזר מוחשי על ההשקעה (ROI).

כמו כן, שיעור חידוש החוזים שלנו נותר על 90%, נתון המשקף את הערך וההשפעה המשמעותיים של הפתרונות שלנו. רוב החוזים שלנו מבוססים על הסכמים לשלוש שנים, מה שמספק יציבות ארוכת-טווח ומחזק את הקשרים עם לקוחותינו. אף שאנו שומרים על רמות שימור גבוהות, אנו מכירים בכך שייתכן וחוזים מסוימים לא יתחדשו, כחלק מהתהליך האסטרטגי של אופטימיזציית פורטפוליו הלקוחות והתמקדות בשיתופי פעולה התואמים בצורה הטובה ביותר לאסטרטגיית הצמיחה ארוכת הטווח שלנו.

אנו ממשיכים להתמקד בהגברת מעורבות המשתמשים, שיפור התוצאות והבטחת החזר השקעה מרבי ללקוחותינו, ואנו מאמינים כי גישה זו מציבה אותנו בעמדה מצוינת להמשך צמיחה בשנת 2025 ומעבר לה.

הרחבנו גם את Dario Mind, לשעבר טוויל, באמצעות שילובה עם Rula, אחת מרשתות המטפלים הווירטואליים הגדולות בארה"ב. באמצעות שיתוף פעולה זה, למשתמשים של דריו יש כעת גישה לרשת נרחבת של 15,000 ספקים של Rula המכסים 120 מיליון אנשים. באמצעות שילוב רשת הספקים של Rula עם פתרונות הבריאות הדיגיטלית מבוססי AI של דריו, אנו הופכים תמיכה איכותית בתחום בריאות הנפש לנגישה וקלה יותר ליישום עבור מעסיקים ותוכניות בריאות. התרחבות אסטרטגית זו, מחזקת את יכולותינו לספק חווית משתמש משולבת וכוללת למטופלים, וממשיך לחזק את מעמדה המוביל של דריו בתחום המתפתח של שירותי בריאות. 

במבט קדימה אל 2025, דריו צופה את המשך האצת הצמיחה באמצעות הרחבת הפעילות לעבר מעסיקים בגודל בינוני, בעוד שאנו ממשיכים לתור אחר הזדמנויות עם תוכניות בריאות גדולות ולמקסם את הערך של שיתופי הפעולה הקיימים שלנו. אנו פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו מתוכניות הבריאות כדי להרחיב ולשפר את היצע המוצרים שלנו, שיותאמו ליעדי הפחתת העלויות שלהם, כאשר באמצעות פתרונות דיגיטליים יוכלו לשפר את התוצאות הקליניות ולהגביר את יעילות הטיפול. מעבר להרחבת בסיס הלקוחות, מודל ההכנסות של דריו מגוון מאי פעם, מה שמשקף בסיס פיננסי איתן ותלות מופחתת בכל לקוח בפני עצמו. התרחבות שיתופי הפעולה שלנו עם מעסיקים, תוכניות בריאות וחברות פארמה מבטיחה יכולת חיזוי גבוהה יותר בהכנסות, חוסן וסקלביליות. 

דוגמה לכך היא שיתוף הפעולה האסטרטגי שלנו עם Sanofi, שהתפתח למודל הכנסות חוזרות המספק זרם הכנסות יציב ורב ערך עם כניסתנו לשנת 2025. מודל זה משקף את האמון שמובילי התעשייה נותנים ביכולתה של דריו  לספק ערך מתמשך הן להם והן למשתמשים שלהם,  ומדגיש את ההזדמנות המשמעותית לצמוח בשוק זה בעתיד.

"המומנטום שלנו המשיך גם בתחילת 2025, עם 9 לקוחות חדשים, שלדעתנו מעידים על מעמדנו בשוק ועל הביקוש הגובר לפתרונות שלנו", המשיך סטיבן נלסון, מנהל מסחרי ראשי של דריו. "על בסיס המומנטום הזה אנו שואפים להרחיב את בסיס הלקוחות הכולל שלנו בשנת 2025 בשיעור של 50% נוספים, תוך המשך הגדלת הנוכחות שלנו בקרב מעסיקים, תוכניות בריאות וחברות פארמה".

סיכום התוצאות הכספיות לרבעון הרביעי של 2024

הכנסות החברה בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2024, הסתכמו בכ-7.6 מיליון דולר, ומשקפות עלייה של 110% מכ-3.6 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2023, ועלייה של 2.4% מכ-7.4 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר 2024. העלייה בהשוואה לרבעון שהסתיים ב-31 בדצמבר, 2023 ולשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 לספטמבר 2024, נבעה מגידול בהכנסות מערוץ ה-B2B2C והמיזוג עם הכנסות טוויל.

הכנסות חוזרות מערוצי ה-B2B2C, מעסיקים ותוכניות בריאות בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2024, הסתכמו בכ-5.6 מיליון דולר, עלייה של 398% בהשוואה ל-1.1 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 לדצמבר 2023, ועלייה של  2.6% בהשוואה לכ-5.4 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר 2024. 

הרווח הגולמי בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2024, הסתכם בכ-4.2 מיליון דולר, עלייה של 4.1 מיליון דולר או 3,080%, בהשוואה לרווח גולמי של 132,000 דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2023, ועלייה של 8.4% מכ-3.9 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 לספטמבר 2024. הסיבה לעלייה זו היא הגידול בהכנסות מערוץ ה-B2B2C שלנו. שיעור הרווח הגולמי גדל ל-55.3% בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 לדצמבר 2024, מ-3.7% ברבעון הרביעי של 2023 ו-52.2% בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר 2024.

הרווח הגולמי פרופורמה, בנטרול של כ-1.3 מיליון דולר בגין הפחתות הקשורות ברכישת טכנולוגיה, הסתכם בכ-5.5 מיליון דולר, או 72.2% מההכנסות בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2024, בהשוואה לרווח גולמי פרופורמה של 1.2 מיליון דולר, או 34.2% מההכנסות בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2023, ורווח גולמי פרופורמה של 5.2 מיליון דולר, או 70.3% מההכנסות בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר, 2024. התאמה בין מדידת התוצאות לפי  GAAP ל- Non-GAAP מובאת בטבלאות הנתונים הכספיים הכלולים בהודעה באנגלית. הסבר על מדדים אלה כלול בהמשך ההודעה תחת הכותרת "Non-GAAP Financial Measures".

ההוצאות התפעוליות בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2024, הסתכמו בכ-15.9 מיליון דולר, בהשוואה לכ-14.3 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2023, וכ-15.9 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר 2024, עלייה של כ-1.5 מיליון דולר, או 10.6%, בהשוואה לשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2023, וללא שינוי בהשוואה לשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר 2024. הגידול, בהשוואה לשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2023, נבע בעיקר מעלייה בהוצאות התפעוליות. 

סך ההוצאות התפעוליות, בניכוי תגמול מבוסס במניות, הפחתה של הוצאות הקשורות לרכישה, ופחת בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2024 עמדו על כ-12.4 מיליון דולר, בהשוואה לכ-9.9 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2023, וכ-12.3 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2024. 

ההפסד התפעולי בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2024 הסתכם בכ-11.7 מיליון דולר, ירידה של כ-2.5 מיליון דולר או 18%, בהשוואה לכ-14.2 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2023, וירידה של כ-0.36 מיליון דולר, או 3.0% בהשוואה ל- 12 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר 2024. הירידה בהשוואה לשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2023 ושלושת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר 2024 נבעה בעיקר מעלייה ברווח הגולמי. 

הכנסות מימון בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2024 הסתכמו בכ-2.2 מיליון דולר, בהשוואה להוצאות מימון של כ-6,000 דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2023. הסיבה לגידול זה היא שערוך כתבי האופציה ששולמו מראש והונפקו במסגרת התמורה לרכישת טוויל, בשל סיווגם כהתחייבות על פי כללי GAAP.

ההפסד הנקי בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2024 הסתכם בכ-9.6 מיליון דולר, ירידה של כ-4.7 מיליון דולר, או 32.6% בהשוואה להפסד נקי של כ-14.3 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2023, וירידה של כ-2.7 מיליון דולר, או 21.9% בהשוואה לכ-12.3 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר 2024. 

ההפסד הנקי בניכוי תגמול מבוסס במניות, הפחתה של הוצאות הקשורות לרכישה, ופחת בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2024 הסתכם בכ-4.9 מיליון דולר, בהשוואה לכ-8.4 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2023 והפסד נקי של כ-7.4 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר 2024.

התאמה בין מדידת התוצאות לפי GAAP ל- Non-GAAP - מובאת בטבלאות הנתונים הכספיים הנכללים בהודעה באנגלית. הסבר על מדדים אלה כלול בהמשך ההודעה תחת הכותרת "Non-GAAP Financial Measures".

תוצאות כספיות לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר, 2024:

ההכנסות בשנים-עשר החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2024, הסתכמו בכ-27 מיליון דולר, עלייה של 32.9% מ-20.4 מיליון דולר בשנים-עשר החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2023. העלייה בהכנסות לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר, 2024, בהשוואה לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר, 2023, נבעה מגידול בהכנסות החברה מהערוץ המסחרי שלה. כמו כן, ההכנסות כוללות את איחוד הכנסותיה של טוויל בעקבות רכישתה במהלך הרבעון הראשון של 2024.

הכנסות חוזרות מערוץ ה-B2B3C, מעסיקים ותוכניות בריאות בשנים-עשר החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2024, הסתכמו בכ-20.0 מיליון דולר, בהשוואה לכ-5 מיליון דולר בשנים עשר החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2023, עלייה של 300%.

הרווח הגולמי בשנים-עשר החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2024, הסתכם בכ-13.3 מיליון דולר, עלייה של 122%, או 7.3 מיליון דולר, בהשוואה לרווח גולמי של 6.0 מיליון דולר בשנים-עשר החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2023.  העלייה ברווח הגולמי כאחוז מההכנסות לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר, 2024, בהשוואה לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר, 2023, נבעה בעיקר מגידול בהכנסות מהערוץ המסחרי, בעיקר בהקשר עם רכישת טוויל.

הרווח הגולמי פרופורמה, בנטרול של כ-5 מיליון דולר בגין הפחתות הקשורות ברכישת טכנולוגיה, הסתכם בכ-18.3 מיליון דולר בשנים-עשר החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2024, בהשוואה לרווח גולמי פרופורמה של 10.4 מיליון דולר, בשנים-עשר החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2023. הרווח הגולמי פרו-פורמה, בנטרול של הפחתות הקשורות ברכישה, עמד על  67.7% מההכנסות בשנים-עשר החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2024, בהשוואה ל-51.0% בשנים-עשר החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2023. התאמה בין מדידת התוצאות לפי  GAAP ל- Non-GAAP מובאת בטבלאות הנתונים הכספיים הכלולים בהודעה באנגלית. הסבר על מדדים אלה כלול בהמשך ההודעה תחת הכותרת "Non-GAAP Financial Measures".

סך ההוצאות התפעוליות בשנים-עשר החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2024, הסתכמו בכ-71 מיליון דולר, עלייה של כ-8.8 מיליון דולר, או 14.2%, בהשוואה לכ-62.2 מיליון דולר בשנים-עשר החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2023. העלייה נבעה מרכישת טוויל. ההוצאות התפעוליות בניכוי תגמול מבוסס מניות, הפחתה בגין הוצאות הקשורות לרכישה, ופחת בשנים-עשר החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2024, הסתכמו בכ-52.2 מיליון דולר, לעומת כ- 42.2 מיליון דולר בשנים-עשר החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2023.

ההפסד התפעולי בשנים-עשר החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2024, גדל בכ-1.5 מיליון דולר לכ-57.7 מיליון דולר, בהשוואה לכ-56.2 מיליון דולר הפסד תפעולי בשנים-עשר החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2023. עלייה זו נבעה בעיקר בשל גידול בהוצאות התפעוליות. 

הכנסות מימון בשנים-עשר החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2024, הסתכמו בכ-13.1 מיליון דולר, בהשוואה להוצאות מימון של 3.2 מיליון דולר בשנים-עשר החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2023. הסיבה לגידול זה היא שערוך כתבי האופציה ששולמו מראש והונפקו במסגרת התמורה לרכישת טוויל, בשל סיווגם כהתחייבות על פי GAAP.

ההפסד הנקי בשנים-עשר החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2024, הסתכם בכ-42.7 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של כ-59.4 מיליון דולר בשנים-עשר החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2023. הירידה נבעה בעיקר בשל עלייה בהכנסות מימון. 

ההפסד הנקי בניכוי תגמול מבוסס במניות, הפחתה של הוצאות הקשורות לרכישה, ופחת בשנים-עשר החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2024, הסתכם בכ-18.8 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של כ-34.6 מיליון דולר בשנים-עשר החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2023.

התאמה בין מדידת התוצאות לפי GAAP ל Non-GAAP - מובאת בטבלאות הנתונים הכספיים הנכללים בהודעה באנגלית. הסבר על מדדים אלה כלול בהמשך ההודעה תחת הכותרת "Non-GAAP Financial Measures".

x