אודיוקודס משיקה פתרון לחיבוריות של Meeting Insights

אודיוקודס משיקה פתרון לחיבוריות של Meeting Insights למערכות CRM ומשפרת את חוויית המשתמש בסביבות מובייל. הפתרון החדש מאפשר אינטגרציה של מידע מפגישות ארגוניות למערכות CRM ולאפליקציית מובייל חדשה התומכת בשיחות פנים אל פנים

 

 
שבתאי אדלרסברג, צילום: תמר מצפישבתאי אדלרסברג, צילום: תמר מצפי
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
18/03/2025

אודיוקודס (נאסד"ק: AUDC), ספקית מובילה של רשתות קול, פתרונות, שירותים ואפליקציות מתקדמות של עיבוד מדיה לסביבות עבודה דיגיטליות מתקדמות, מודיעה היום על יכולות משמעותיות חדשות לפתרון ה-Meeting Insights הכוללות אינטגרציה עם מערכות CRM מובילות דוגמת Salesforce ו-Dynamics 365, והשקה של אפליקציית לקוח חדשה במובייל המאפשרת סיכום פגישות פנים אל פנים. 

"האינטגרציה של Meeting Insights עם מערכות CRM מובילות מגשרת על הפער שבין המידע המועבר במסגרת פגישות לבין מערכות ה-CRM בארגון ומסייעת למניעה של איבוד תובנות קריטיות עבור הארגון" מסר שבתאי אדלרסברג, מנכ"ל אודיוקודס. "החיבור של Meeting Insights עם פתרונות CRM מאפשר לארגונים להבין ולנתח את המידע העולה מתוך ישיבות ארגוניות בין אם הן מתקיימות און ליין, או בפגישות פנים אל פנים והפיכתו למידע בעל ערך לארגון.  זהו צעד משמעותי נוסף ביישום החזון שלנו לאפשר לארגונים לפתח מערך קבלת החלטות חכמות ויעילות מבוססות מידע לכל צוותי העבודה השונים".   

פתרון Meeting Insights המבוסס על בינה מלאכותית ומשולב עם CRM מבטיח עדכוני מידע אוטומטיים מתוך ישיבות ושיחות ארגוניות במקום רישום ידני. כך, צוותי העבודה יכולים להאיץ את מחזורי המכירה, לשפר את שביעות רצון ההנהלה והלקוחות ולהגדיל את הפרודוקטיביות והצמיחה העסקית הכוללת של הארגון.

האינטגרציה עם מערכות CRM של Salesforce ו-Dynamics 365, כמו גם אפליקציית המובייל החדשה יהיו זמינים תחילה עבור לקוחות נבחרים. יישומים אלו יהפכו זמינים באופן רחב יותר ברבעון השני של 2025. 
 

x