סופווייב קיבלה אישור לשיווק מוצרי החברה ביפן

משרד הבריאות היפני העניק אישור לשיווק מוצר מיצוק העור של סופווייב. לו סקאפורי, מנכ"ל סופווייב: "קבלת האישור הרגולטורי ביפן מהווה הזדמנות צמיחה משמעותית להגדלת מכירותינו ולחיזוק המודעות למותג" •• מניית החברה עולה בכ-5.5%+

 

 
מימין: שמעון אקהויז, צילום: תומר שלום, לו סקפיורי, מנכ״ל חברת סופווייב, צילום: Carolynn Grimesמימין: שמעון אקהויז, צילום: תומר שלום, לו סקפיורי, מנכ״ל חברת סופווייב, צילום: Carolynn Grimes
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/04/2025

חברת האסתטיקה הרפואית סופווייב (Sofwave), מעמיקה אחיזתה בשוק האסיאתי: החברה מודיעה שמנהל התרופות והמכשור הרפואי של יפן (PMDA) העניקה אישור שיווק במדינה עבור טכנולוגיית ™SUPERB של סופווייב המשמשת להפחתת קמטי הפנים, הצוואר וטיפול בצלוליט בטכנולוגיה לא פולשנית. אישור משמעותי ביותר זה מרחיב את הפריסה הגלובלית של סופווייב ואת פעילותה ביפן - שוק האסתטיקה הרפואית השלישי בגודלו בעולם לטיפולים לא-פולשניים. מניית החברה עולה ב-5.47%+ (13:10).

פעילותה של סופווייב בשוק אסיה-פסיפיק כוללת כעת שווקים מרכזיים של מכשור רפואי אסתטי, לרבות יפן, אוסטרליה, טייוואן ודרום קוריאה.

"אנו שמחים להרחיב את פעילותה המסחרית של סופווייב ביפן, מהלך המאפשר לנו להגדיל את השימוש בטכנולוגיה שלנו בשוק מרכזי נוסף באזור APAC", אמר לו סקאפורי, מנכ"ל סופווייב. "קבלת האישור הרגולטורי ביפן, מהשווקים הגדולים בעולם לטכנולוגיות רפואיות אסטתיות, מהווה הזדמנות צמיחה משמעותית להגדלת המכירות של סופווייב ולחיזוק המודעות למותג.  סופווייב גם נהנית מטרנדים גלובליים כולל הגידול בשימוש בתרופות הרזייה מסוג GLP1, גידול באוכלוסייה המבוגרת ועלייה בביקוש להליכי אסתטיקה רפואית לא פולשניים. עם אסטרטגיית חדירה מבוססת, הכוללת רשת הפצה מתרחבת, צוותי מכירות ושיווק ייעודיים, וכן הגברת המודעות הצרכנית באמצעות קמפיינים מסורתיים, דיגיטליים וברשתות החברתיות, אנו מצפים להמשך הרחבת פעילותה המסחרית של סופווייב".

על-פי סקרים עולמיים של האגודה הבינלאומית לניתוחים פלסטיים ואסתטיים (ISAPS) לשנים 2023 ו-2024, יפן דורגה כשוק השלישי בגודלו בעולם להליכי אסתטיקה רפואית לא-פולשניים בשנת 2022, וכן דורגה במקום השלישי במספר הכירורגים הפלסטיים מבין כל המדינות שנבדקו בשנת 2023.

סופווייב פרסמה בחודש שעבר את תוצאותיה הכספיות לשנת 2024, והציגה צמיחה של 20% בהכנסות ברבעון הרביעי של 2024 לשיא של כ-18.3 מיליון דולר, כאשר ההכנסות החוזרות ממכירת פולסים זינקו ברבעון הרביעי בכ-63% לכ-7.2 מיליון דולר – נתון המשקף את המשך השימוש הרב במכשירי החברה על ידי לקוחותיה. הרווח התפעולי ברבעון הרביעי, בניטרול הוצאות משפט חד פעמיות, עלה לכ-1.5 מיליון דולר על בסיס  Non-IFRS. ההכנסות בשנת 2024 עלו בכ-19% לכ-59.7 מיליון דולר. כמו כן, החברה ציינה כי מעל 460,000 טיפולים התבצעו ברחבי העולם מאז אישור השיווק הראשוני של החברה.
 

x