גיל שגיב מונה לסמנכ"ל שיווק וחוויית לקוח בעוגן, גוף האשראי החברתי. במסגרת תפקידו יוביל שגיב את פיתוח המותג ומעטפת השירות וחוויית הלקוח של עוגן, המספק אשראי למשקי בית, עמותות ועסקים קטנים, המתקשים לקבל אשראי מהמערכת הבנקאית, וכן מספק שירותי מנטורינג פיננסיים וניהוליים. שגיב ייכנס לתפקידו בתחילת מאי.
שגיב מביא עימו ניסיון רב בעולמות השיווק והדיגיטל מחברות גדולות במשק בכלל, ובמגזר הפיננסי בפרט. בין היתר, כיהן כסמנכ"ל שיווק ודיגיטל בחברת מגדל וכסמנכ"ל שיווק ודיגיטל ב-AIG. הוא בעל תואר ראשון בהנדסה מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת תל אביב.
שגיב מחליף את יפעת דוד, המסיימת את תפקידה לאחר 3 שנים, במהלכן יזמה וניהלה את תהליך השינוי הארגוני של עוגן ואת מיתוגו כגוף אחד המאגד תחתיו את כלל פעילויות הארגון. זאת, לצד הובלת האסטרטגיה השיווקית של עוגן, לרבות ייזום קמפיינים לתוכניות הסיוע השונות של הארגון.
שגיא בלשה, מנכ"ל עוגן, אמר: "הצטרפותו של גיל מהווה חיזוק משמעותי, בתקופה שבה אנו פועלים ללא ליאות להנגיש את שירותי האשראי שלנו לכמה שיותר לקוחות. זאת, על מנת לתת מענה לביקוש הגובר לאשראי במשק, על רקע המצוקה הכלכלית הגוברת לנוכח יוקר המחיה והפגיעה בפעילות המשק כתוצאה מהמלחמה".