בעקבות השריפות המשתוללות באזורים שונים בארץ, חברת מגדל ביטוח ופיננסים הקימה מוקד חמ"ל מיוחד שייתן מענה מיידי ויעיל לכלל מבוטחי החברה.
יודגש כי בשלב זה נבצר מבעדם של שמאים להגיע למבוטחים אשר נזק נגרם לרכושם.
אנו מזכירים לכלל המבוטחים להקפיד על הנחיות פיקוד העורף והצוותים המקומיים, ולנקוט בכל האמצעים הדרושים לשמירה על ביטחונם וביטחון בני משפחתם.
במגדל מוסרים: "נמשיך לעדכן בהתאם להתפתחות הארועים. ניתן ליצור קשר עם החמ"ל במספר: 050-5754406".
הראל ביטוח ופיננסים פותחת מוקד חירום ייעודי
קבוצת הראל ביטוח ופיננסים עומדת כתף אל כתף לצד המבוטחים ופותחת מוקד חירום ייעודי, בעקבות האירועים האחרונים באזור ירושלים וההרס שגרמו השריפות.
המוקד יפעל לאורך כל השבוע, 24/7, ויספק מענה מהיר ואנושי לכל שאלה, בקשה או התלבטות – קטנה כגדולה.
ליצירת קשר עם מוקד החירום – חייגו: 03-9294000
במקרה של פינוי הבית או נזקי רכוש יש להישמע להנחיות כוחות הביטחון ומכבי האש ולפעול בהתאם. בנוסף ממליצים בהראל להוריד מפסקי חשמל, לסגור ברזי מים ולנתק גז.
מהראל ביטוח ופיננסים נמסר: "אנו נמשיך לעדכנכם בכל התפתחות נוספת ומאחלים לכולנו חזרה לשגרה מהירה וחג עצמאות שמח".
כלל ביטוח ופיננסים מייעדת קו חירום למבוטחיה
כלל ביטוח ופיננסים יידעה את מבוטחיה וסוכניה באמצעות אתר החברה ועמודי הרשתות החברתיות שלה כי היא עומדת לרשותם בכל שאלה או בירור בעניין השריפות באזור ירושלים וסביבתה, בטלפון 6564*.
החברה ציינה כי תמשיך ותעדכן, ככל שידרש, בתקווה שהאירוע הקשה הזה יסתיים מהר ככל האפשר ובשלום.
מנורה מבטחים פתחה קו חירום החל מהבוקר
בעקבות אירועי השריפה באזור ירושלים, פתחה מנורה מבטחים הבוקר (חמישי), בין השעות 10:00 עד 18:00, את קו הטלפון 2000* לדיווח על נזקים, מתן מענה ראשוני והכוונת הלקוחות בכל פנייה שתגיע.
כמו כן, ביום שישי הקו יהיה פתוח כרגיל בין השעות 08:00 עד 12:00.