באטמ, חברה טכנולוגית המתמקדת בתשתית רשת מתקדמת, אבטחת סייבר וטכנולוגיות דיאגנוסטיקה מודיעה על השקת זהות המותג החדשה שלה, הכוללת חשיפת לוגו חדש לחברה.
המיתוג החדש מהווה אבן דרך משמעותית במסע של BATM, התואם לחזון האסטרטגי שלה, להתמקד בחוזקות הליבה שלה, ברשתות, אבטחת סייבר ודיאגנוסטיקה, תוך מימוש נכסים שאינם בליבת הפעילות. BATM מאחדת את עסקיה המרכזיים תחת זהות מותג אחת, כאשר עסקיה מונים כעת שלוש חטיבות: BATM Cyber ,BATM Networks ו-BATM Diagnostics.
זהות המותג החדשה מבוססת על המכנה המשותף בין שלוש החטיבות - פיתוח פתרונות איתנים המחברים ומגנים על העולם. עם עשורים של ניסיון באספקת פתרונות מאובטחים וחדשניים ביותר, המיתוג החדש מסמן את הגישה צופת פני העתיד של BATM, המעוגנת במחויבות למצוינות, אמינות ויכולת הסתגלות לאתגרים עתידיים.
בנוסף למיתוג חדש, לוגו וסלוגן, הקבוצה הגדירה מחדש את ייעודה, משימתה וחזונה:
ייעוד: להאיץ טכנולוגיה כדי לחבר ולהגן על העולם.
משימה: לבנות טכנולוגיות פורצות דרך הפותרות אתגרים מהעולם האמיתי.
חזון: עתיד שבו טכנולוגיה משמשת כדי לחבר, להגן ולקדם את עולמנו.
מוטי נגר, מנכ"ל BATM מסר כי, "אני נרגש לחשוף את זהות המותג החדשה שלנו, המעוגנת סביב החוט המקשר של חיבור והגנה העומד ביסוד כל אחת מהחטיבות שלנו, ומשקפת את הארגון הדינמי והחדשני ש-BATM הפכה להיות. התפתחות זו מבטאת את הדרך שעברנו, מתוך הוקרה ללקחי העבר ואימוץ שינוי כדי לתמוך בעתידנו. השקת המותג החדש שלנו מציינת פרק חשוב, המשקף את ההתקדמות האדירה שהשגנו ביישום האסטרטגיה שלנו להתמקד בחוזקות הליבה שלנו ברשתות,אבטחת סייבר ודיאגנוסטיקה. יחד עם זאת, המיתוג מחדש טומן בחובו הרבה מעבר ללוגו חדש או עיצוב ויזואלי. הוא מייצג ייעוד שהוגדר מחדש, המאחד את אנשינו ומחזק את המשימה שלנו לפתור אתגרי עולם אמיתיים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. אני בטוח שמאמצים אלה, לצד היוזמות האסטרטגיות הרחבות יותר שלנו, ימצבו אותנו להשגת מטרותינו."
18 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 4.93 מיליון בבאטמ
קרנות נאמנות שמחזיקות את באטמ. לרשימה המלאה
שם קרן |
אחוז מהקרן |
בשקלים |
2.84% |
737073.93 |
|
1.28% |
1087202.14 |
|
0.82% |
81579.67 |
|
0.82% |
190804.6 |
|
0.41% |
13039.71 |
|
0.27% |
197408.6 |
|
0.24% |
969000.07 |
|
0.17% |
76226.07 |
|
0.14% |
27569.64 |
|
0.12% |
21151.01 |