חברת באפ טכנולוגיות, שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון לקוחות לגיימרים ברחבי העולם, מדווחת על צבר התקשרויות מהשבועות האחרונים עם מותגים בינלאומיים, ביניהםTropicana Alienware, Lego ו-Meowmix, בהיקף הכנסות (ברוטו) של כ-1.3-1.55 מיליון דולר לקידום קמפיינים על גבי הפלטפורמה של החברה.
התקשרויות אלו הן בנוסף לקמפיינים עם מותגים מובילים שהחברה התקשרה עמם החל מתחילת השנה, כגון Slim Jim, US Air Force ו-Verizon וכחלק ממגמה בתעשיית הגיימינג לפיה מותגים מבקשים להרחיב את ערוצי הפרסום ולהעמיק את תקציבי הפרסום בעולמות הגיימינג מתוך כוונה לפנות למשתמשים בעולמות אלו. מדובר בצעד המאפשר לחברות ומותגים להגיע לקהל יעד שבצורה אחרת לא היו מצליחים להגיע אליו.
יצוין, כי מתחילת שנת 2025 ולמועד זה, הסתכמו התקשרויות החברה בערוץ הקמפיינים הישירים לסך (ברוטו) של 2.7 עד 3.1 מיליון דולר (בהשוואה ל-3.5 מיליון דולר בשנת 2024 כולה).
עילי דה בר, מנכ"ל באפ: "באפ נמצאת כיום במסלול של צמיחה, עם העמקת ערוץ הפרסום על גבי הפלטפורמה שלה. הסכמים אלו מחזקים את מעמד החברה כשותפה מועדפת למותגים בינלאומיים בתחומי הגיימינג ומוצרי צריכה לפנייה לקהל רחב יותר".