מאנדיי, מערכת הפעלה ארגונית המספקת מגוון מוצרים לניהול כלל היבטי העבודה, משיקה סט יכולות חדש במסגרת מוצר הדגל שלה, monday Work Management, המיועד לארגוני אנטרפרייז, וכולל מספר יכולות מתקדמות שיסייעו לחברות גדולות לגשר על הפער בין התכנון האסטרטגי לבין הביצוע בשטח ולתמוך בצמיחה מהירה.
עבור חברות גדולות (אנטרפרייז), הגדרת אסטרטגיה היא רק החלק הראשון; האתגר האמיתי טמון ביישומה. ככל שחברות גדלות בגודל ובהיקף, מנהלים ומנהלות נדרשים להשיג יעדים מורכבים יותר תוך תיאום בין רשת מתרחבת של פרויקטים, תהליכים וצוותים, ולגשר על הפער בין היעדים האסטרטגיים לביצוע היומיומי בשטח, שעשוי להוביל להחמצת הזדמנויות הכנסה, עלייה בעלויות תפעול, וחשיפה מוגברת לסיכונים הנובע מנראות מוגבלת וחסמים בלתי צפויים.
היכולות החדשות שמאנדיי משיקה במסגרת monday work management, נועדו להתמודד בדיוק עם אתגרים אלה - ועוצבו כדי להעניק למנהלים שליטה, גמישות ותובנות בזמן אמת על כל מה שמתרחש בארגון, ולספק את ההזדמנות לטפל באתגרים עוד לפני שהם הופכים למכשולים. היכולות החדשות מאפשרות לחבר את האסטרטגיה לביצוע ולפעול במהירות, בעקביות ועם ביטחון רב יותר. הן מאורגנות בשלושה עמודי תווך אסטרטגיים: הרחבת הוויזביליות להנהלה הבכירה, סטנדרטיזציה וסנכרון, ואופטימיזציה של משאבים (Resource Optimization).
הרחבת הנראות עבור מנהלים בכירים כוללת מספר יכולות: דשבורדים ברמת הפורטפוליו, שמחברים אוטומטית בין כלל הפרויקטים בפורטפוליו ומספקים תמונת מצב חיה של ההתקדמות והביצועים; מנגנון AI לזיהוי סיכונים ומתן תובנות, שסורק באופן רציף מידע מובנה ולא-מובנה, לרבות סטטוסים של משימות, תלות בין גורמים ושיחות – כדי לזהות סיכונים פוטנציאליים עוד בטרם מתממשים; ודוחות הנהלה חכמים (AI Executive Reports) שנוצרים בלחיצת כפתור ומציגים את תמונת ההתקדמות לצד סיכונים מתהווים, במטרה לאפשר קבלת החלטות מהירה, מדויקת ומבוססת תובנות.
סטנדרטיזציה וסנכרון - היכולות החדשות מבטיחות שכל פרויקט נשאר מיושר לאסטרטגיה, מבלי להאט את קצב ההתקדמות של הצוותים. הן כוללות תבניות עבודה מנוהלות, לרבות אינטגרציות ואוטומציות, שמאפשרות להחיל שינויים במאות פרויקטים במקביל ובזמן אמת; ויכולת להגדיר תלות בין פרויקטים בקנה מידה גדול (Cross-Project Dependencies), עם ויזואליציה שמאפשרת פתרון קונפליקטים כבר בשלבים מוקדמים.
בתחום אופטימיזציית המשאבים, מאנדיי מציעה שלושה כלים משלימים: מדריך משאבים (Resource Directory), המרכז את כלל המידע הרלוונטי כגון שיוך לצוות, כישורים, תפקידים ומיקום – כדי לאפשר הקצאה מדויקת של אנשי צוות; כלי לתכנון משאבים (Resource Planner) שמאפשר להגדיר צרכים מראש לפי תפקידים ולהקצות את האנשים המתאימים; וכלי לניהול קיבולת העבודה (Capacity Manager) שמעניק למנהלים תצוגה חיה של עומס העבודה והזמינות בכלל הצוותים – ומאפשר לבצע התאמות בזמן אמת כדי למנוע עומס יתר, שחיקה או שינויים של הרגע האחרון.
היכולות החדשות של מאנדיי לארגוני אנטרפרייז מעניקות למנהלים את הביטחון להוביל ביצוע מדויק – תוך שמירה על צוותים גמישים, עצמאיים ויעילים. הבינה המלאכותית המובנית בתהליכים אלה לא רק מצביעה על סיכונים, אלא גם מסבירה מדוע הם מתעוררים ומדרגת את רמת הדחיפות שלהם.
בעידן שבו העבודה מתקדמת בקצב מואץ – גם המנהיגות הארגונית צריכה לפעול בהתאם. מאנדיי מספקת כיום את שלושת אבני היסוד להובלה ארגונית מוצלחת: נראות, שליטה וגמישות – כדי לאפשר התמודדות עם אתגרים בקנה מידה כפי שלא הייתה אפשרית מעולם.