הכנסות החברה גדלו בכ-21% והסתכמו בכ-315.1 מיליון ש"ח לעומת כ-259.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי הסתכם בכ-42.7 מיליון ש"ח לעומת כ-42.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
מכירות האינטרנט ברבעון הראשון צמחו בכ-27.2% והסתכמו בכ-53.8 מיליון ש"ח והיוו כ-17.1% מהכנסות החברה.
הרווח הנקי הסתכם בכ-29.2 מיליון ש"ח לעומת כ-33.2 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
דירקטוריון החברה הכריז על חלוקת דיבידנד בסך של כ-14.6 מיליון ש"ח המתווסף לכ-30.3 מיליון ש"ח שחולקו במרץ 2025.
תזרים מזומנים מפעילות שוטפת איתן שהסתכם בכ-79.9 מיליון ש"ח לעומת כ-69.1 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
החברה מרחיבה פעילות לאירופה – בפברואר 2025 קבלה זיכיון בלעדי להקמה והפעלה של חנויות ואתר אונליין של המותג Bath & Body Works במרכז ובמערב אירופה בהשקעה כוללת של כ-40 מיליון ש"ח.
במהלך הרבעון הראשון נפתחו 13 חנויות בישראל - 4 דלתא, 2 פיקס, 1 פנטה ריי, 2 Victoria's Secret ו-4 ;Bath & Body Works בשנת 2025 מצבת החנויות צפויה לגדול ב-24 חנויות לעומת שנת 2024.
דלתא ישראל מותגים פרסמה הבוקר את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון לשנת 2025. להלן תמצית התוצאות הכספיות:
הכנסות החברה ברבעון הראשון צמחו בכ-21% והסתכמו בכ-315.1 מיליון ש"ח לעומת כ-259.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע בעיקר מהשקת פעילות המותגים בזכיינות (Victoria`s Secret ו-Bath & Body Works) ומגידול במכירות החנויות הזהות ובכל ערוצי ההפצה של פעילות המותגים בבעלות (דלתא, פיקס ופנטה ריי).
ברבעון הראשון המכירות בחנויות זהות כולל אתרי האונליין של דלתא, פיקס, Panta rei ו-Victoria's Secret גדלו בשיעור של כ-4.9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
מכירות האינטרנט של החברה ברבעון הראשון צמחו בכ-27.2% והסתכמו בכ-53.8 מיליון ש"ח (שיעור של כ-17.1% מסך הכנסות החברה) לעומת כ-42.3 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד (שיעור של כ-16.3% מסך הכנסות החברה). מכירות אתרי האינטרנט האורגניים של החברה (כלל אתרי הסחר למעט המותג BBW שהושק במהלך אפריל 2024) צמחו בכ-18.8% ברבעון הראשון לשנת 2024 לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
נכון להיום, החברה מפעילה חמישה אתרי אינטנרט לכל אחד מהמותגים דלתא, פיקס, Victoria's ,Secret Pante rei ו-Bath & Body Works. החברה צפויה לפתוח ברבעון הרביעי של השנה אתר סחר מקוון נוסף של המותג BBW באירופה.
הרווח הגולמי ברבעון הראשון צמח בכ-12% והסתכם בכ-175.2 מיליון ש"ח לעומת כ-156.2 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד ושיעורו עמד על כ-55.6% לעומת כ-60.1% ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח הגולמי נובע בעיקר מהגידול במכירות. הירידה בשיעור הרווח הגולמי נובעת בעיקר מהשפעת המשך חיזוק מועדון הלקוחות החדש שהושק בספטמבר אשתקד, מאירועי מאקרו (בעיקר מהתייקרות עלויות הובלה וכן, מהשפעת השינוי בשער חליפין שקל- דולר, נטו מתוצאות עסקאות הגנה( ומצמיחת מגזר מותגים בזכיינות.
הרווח התפעולי ברבעון הראשון הסתכם בכ-42.7 מיליון ש"ח לעומת כ-42.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל בשנת 2024 ושיעורו מההכנסות עמד על כ-13.6% לעומת כ-16.5% ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי ברבעון הראשון הסתכם בכ-29.2 מיליון ש"ח לעומת כ-33.2 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
ההון העצמי של החברה נכון ל-31.3.2025 הסתכם בכ-475.1 מיליון ש"ח לעומת כ-575.2 מיליון ש"ח ביום 31.3.2024. הקיטון נובע בעיקר מגידול ברווח הנקי בסך של כ-154.8 מיליון ש"ח ב-12 החודשים האחרונים אשר קוזז בחלקו מתשלום דיבידנד לבעלי המניות בסך של כ-264.3 מיליון ש"ח.
ביום 18 במאי 2025 אישר דירקטוריון החברה חלוקת דיבידנד בסך של כ-14.6 מיליון ש"ח, אשר צפוי להיות מחולק ביום 8 ביוני 2025 ומתווסף לדיבידנד שחולק במרץ 2025 בסך של כ-30.3 מיליון ש"ח. בשנת 2024 חילקה החברה דיבידנד בסך של כ-264 מיליון ש"ח.
דלתא פועלת להרחבת פעילותה כחלק מאסטרטגיית הצמיחה ארוכת הטווח שלה. במסגרת פעילותה הקיימת תחת המותגים דלתא ופיקס ובהמשך להשקה בישראל של רשת הספורט Panta-rei במהלך שנת 2022 ולהשקת המותגים הבינלאומייםVictoria`s Secret ו-Bath and Body Works , החברה צופה גידול של כ-23% במספר החנויות בסוף שנת 2027 ל-287 (כולל 10 חנויות בגרמניה) לעומת 234 בסוף מרס 2024.
הרחבת פעילות לאירופה – בפברואר 2025 החברה קבלה זיכיון בלעדי להקמה והפעלה של חנויות ואתר אונליין של המותג Bath & Body Works במרכז ובמערב אירופה. החברה חתמה על הסכם זיכיון בלעדי עם PCAB Switzerland GmbH, חברה פרטית המאוגדת בשווייץ במסגרתו הוענק לה זיכיון להקים ולהפעיל בגרמניה חנויות ואתר סחר מקוון למכירת מוצרי המותג BBW.
על פי התוכנית העסקית, חברת הבת תפתח אתר סחר מקוון במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2025 וצפויה לפתוח 20 חנויות קמעונאיות בגרמניה, במהלך ארבע השנים הראשונות לפעילותה. לאור הגבולות הפתוחים באיחוד האירופי, חברת הבת תפעל גם במדינות שכנות (צרפת, הולנד, בלגיה ואוסטריה) באמצעות פעילות הסחר המקוון שלה. יצוין, כי בהסכם הזיכיון נקבע כי לאחר פתיחת חמש החנויות הראשונות בגרמניה (שצפויות להיפתח במהלך 15 חודשים ממועד חתימת הסכם הזיכיון), החברה תבחן, ביחד עם נותנת הזיכיון, את המשך תוכנית פתיחת החנויות בגרמניה וכן פתיחת חנויות במדינות האחרות. תנאי הסכם הזיכיון דומים באופן מהותי לתנאי הסכם הזיכיון שיש לחברה בישראל והינו לתקופה של 7 שנים עם אופציה ל- 7 שנים נוספות. החברה מעריכה כי ההשקעה תסתכם בסך של כ-40 מיליון ש"ח.
ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים אמרה היום: "החברה ממשיכה לצמוח ולהציג תוצאות טובות בהתאם לאסטרטגיה שהתוותה בשנים האחרונות. פתחנו את שנת 2025 עם גידול חד בהכנסות הנובע בעיקרו מגידול במכירות החנויות הזהות של כלל המותגים ופתיחת חנויות של המותגים בזכיינות ובבעלות לעומת הרבעון המקביל אשתקד, זאת הודות לגיוון וחוזקת המותגים שלנו, לצד חיזוק נאמנות הלקוחות והיעילות התפעולית עליה נשענת החברה.
מתחילת השנה פתחנו 13 חנויות חדשות ובכוונתנו להמשיך להתרחב. מכירות המותגים Victoria's Secret ו-Bath & Body Works, (שהושק באפריל 2024( צוברות תאוצה. לקבוצה תוכנית אסטרטגית מבוססת להמשך צמיחה ורווחיות בכל מותגיה בישראל ובמקביל, הקבוצה מקימה פעילות במרכז ובמערב אירופה עם זיכיון בלעדי של המותג Bath & Body Works. אנו מאמינים במינוף הידע והניסיון הנצבר בחברה לפעילות פתיחת חנויות ואתר אונליין במדינות נוספות.
המומנטום החזק בפעילות האונליין נמשך גם ברבעון הראשון אשר היוותה כ-17.1% מסך מכירות החברה. היום פועלים חמישה אתרי אינטרנט עצמאיים של המותגים דלתא, פיקס, ,Victoria's Secret Panta Rei ו-Bath & Body Works. בסוף השנה בכוונתנו להשיק אתר אונליין נוסף של המותג Bath & Body Works באירופה.
בוגנר הוסיפה כי החברה ממשיכה למנף את חוזקת מותגי הקבוצה עם התרחבות מועדון הלקוחות החדש +Delta המונה כ-1.4 מיליון חברי מועדון. אנו מאמינים שהמהלכים בהם נקטנו לפיתוח וחדשנות של המותגים ימשיכו לקבל ביטוי חיובי בתוצאות החברה, במקביל לבחינת אפשרויות למיזוגים ורכישות.״
110 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 64.98 מיליון בדלתא מותגים
קרנות נאמנות שמחזיקות את דלתא מותגים. לרשימה המלאה
שם קרן |
אחוז מהקרן |
בשקלים |
3.13% |
572038.95 |
|
3.09% |
779734.24 |
|
אלטשולר שחם מחקה A.B SmartBeta Mid – Small Cap MultiFactor Top 30 TA |
3.06% |
215158.29 |
2.49% |
3858147.11 |
|
2.39% |
6244590.62 |
|
2.18% |
2069713.79 |
|
2.01% |
1417970 |
|
1.55% |
4793634.16 |
|
1.51% |
7442178.23 |
|
1.44% |
320759.74 |