מנורה מבטחים משיקה קמפיין לקידום מודל ALL STARS בהשתתפות מאמן מכבי תל-אביב, עודד קטש, והשחקנית סוזנה פפיאן. הקמפיין יכלול פרסום טלוויזיוני ובערוצי הדיגיטל השונים.
ALL STARS הוא מודל ראשון מסוגו בישראל המציע לחוסכים ולמשקיעים מסלול המורכב מנבחרת של גופי השקעות וניהול מהאיכותיים והמובילים בעולם, שנבחרו בקפידה על בסיס ביצועים, ניסיון, מומחיות ונוכחות גלובלית. זאת, תוך פיזור חכם, איזון בתיק ההשקעות לטווח ארוך ונטרול הסיכון שנובע מתלות בגוף השקעות יחיד, במדיניות הפוכה לזו בה בחרו מספר חברות ביטוח המציעות מסלול המתבסס על מנהל השקעות אחד.
המסר של הקמפיין נועד להקביל את הנעשה בספורט לעולם ההשקעות: גם בתחום ההשקעות לא נכון להסתפק בשחקן מקצועי אחד – בוחרים נבחרת חזקה עם פוטנציאל צמיחה גבוה. את הקמפיין מוביל עבור מנורה מבטחים משרד הפרסום 'פרסמן ברוך'.
תפישה נוספת שהובילה את מנורה מבטחים בפיתוח המודל היא שבעולם הפיננסי הנוכחי יש להסתכל על מגוון מוצרי ההשקעה והחיסכון בהם מחזיק הלקוח כמכלול מאוחד. לכן, הקבוצה מאפשרת לציבור הישראלי להשקיע באמצעות מודל ALL STARS בכל מגוון המוצרים שהיא מציעה - קרן פנסיה, קופת גמל, קופת גמל להשקעה, קרן השתלמות ופוליסת חיסכון. גם כאן, בניגוד למתחרותיה שמאפשרות חשיפה לשיתוף הפעולה עם גוף ההשקעות בו הן בחרו רק למשקיעים בפוליסת חיסכון.