חברת הביטוח AIG (איי אי ג'י ישראל חברה לביטוח בע"מ) מדווחת על צמיחה משמעותית בשימוש באפליקציה , Just Drive פתרון הביטוח, מבוסס הקילומטרים, לנהגים צעירים ומזדמנים. השירות, שהושק בינואר 2021, מציג גידול עקבי ומשמעותי הן במספר המשתמשים והן בהיקף השימוש:
נתוני החברה מצביעים על גידול דרמטי במספר מחזיקי האפליקציה, עם עלייה של למעלה מ-100% בין השנים 2023 ל-2024, והמשך צמיחה של כ-42% בין 2024 ל-2025.
חברת AIG הייתה החברה הראשונה שלמעשה הציעה ללקוחותיה כיסוי ביטוחי זמני מבוסס קילומטרים שאינו מושתת על התקנת רכיב פיזי ברכב המבוטח, ולמעשה אפשרה לנהגים צעירים ומזדמנים לנהוג בכל רכב המבוטח על ידי AIG, וזאת על ידי רכישת חבילת קילומטרים והפעלת האפליקציה על אותם רכבים.
האפליקציה מאפשרת למבוטחים לעקוב אחר יתרת הקילומטרים, לצפות במסלול הנסיעה של הרכב ולבחון את איכות הנהיגה, ,לרבות התנהגויות לא בטוחות בכביש כגון שימוש בטלפון, פניות חדות, בלימות פתאומיות ונסיעה מעל המהירות המותרת ועוד. כמו כן, באפליקציה קיימת אפשרות להפעיל חיישן תאונה השולח התראה בגין תאונה לבעל הפוליסה בזמן אמת. לאחרונה, עם צמיחה בהיקפי השימוש, הוסיפה AIG שימושים חדשים לאפליקציה, בין השאר התראה על סיום הנסיעה.
אורית ינקו, סמנכ"ל ביטוחי רכב ודירה ב- AIG: "הצמיחה המרשימה של Just Drive מדגישה את החשיבות של פרסונליזציה בעולם הביטוח. אנו מזהים כי עתיד הענף טמון בפיתוח מוצרים המספקים מענה מדויק ללקוחות, בהתאם לצרכים האישיים שלהם. בעידן שבו התאמה אישית היא מפתח להצלחה, אנו גאים להוביל עם שירות שמאפשר ללקוחותינו לשלם רק עבור מה שהם באמת צריכים."