חברת הפודטק Beyond Oil (ביונד אויל), שפיתחה פורמולה ייחודית הסופחת את החומרים המזיקים והמסרטנים המוצרים בתהליך הטיגון במסעדות ומאפשרת שימוש בטוח ובריא יותר בתהליכי הטיגון לסועדים ועובדים המסעדות, חתמה עם חברת ההפצה Baruchi Global Capital (ברוצ’י גלובל קפיטל), על הסכם הפצה בלעדי במקסיקו. ההסכם מהווה צעד משמעותי באסטרטגיית ההתרחבות של ביונד אויל לשוק המקסיקני.
על פי ההסכם, ברוצ’י, המתמחה בהפצת מוצרי צריכה מקסיקו, קיבלה בחמש השנים הקרובות זיכיון שיווק ומכירה בלעדי של מוצרי ביונד אויל למסעדות, מלונות וחברות קייטרינג ברחבי מקסיקו. בגין דמי הרישוי, תשלם ברוצ’י תמורה מובטחת של כ-150 אלף דולר בכל שנה, בין השנים 2025-2026. כמו כן הצדדים קבעו בניהן מנגנון לתשלומים שנתיים נוספים בשלוש השנים לאחר מכן. לצורך שמירה על בלעדיות ברוצ'י התחייבה לרכישות שנתיות לאורך כל תקופת ההסכם.
לאחר חתימת ההסכם, ברוצ'י ביצעה הזמנה ראשונית לאספקה של 10.8 טון מהפורמולה הייחודית של ביונד אויל. ההזמנה שולמה במלואה. כמו שילמה ברוצ'י מראש את דמי הרישיון כ- 150 אלף דולר.
עם חתימת ההסכם שולמו 150 אלף דולר עבור דמי הרישיון והתקבלה הזמנה ראשונית ששולמה במלואה לאספקה של 10.8 טון מהפורמולה הייחודית.
יונתן אור מנכ"ל ומייסד: "ההתרחבות למקסיקו מהווה אבן דרך חשובה באסטרטגיית הצמיחה הגלובלית שלנו. תעשיית המזון התוססת במקסיקו מציעה הזדמנויות ייחודיות עבור המוצר שלנו, ואנו בטוחים כי ברוצ’י גלובל קפיטל, עם המשאבים הנרחבים שלה, היא שותפה מצוינת להביא את המוצר שלנו לשוק חשוב זה. בחודשים האחרונים דיווחנו על שורת התפתחויות חיוביות כחלק מהאסטרטגיה להתרחבות גאוגרפית לטריטוריות חדשות בהן ארה"ב, אירופה, הודו, הפיליפינים ועוד, כחלק מבניית רשת הפצה גלובלית בשילוב קשרים ישירים מול לקוחות אסטרטגיים בינלאומיים".