קבוצת הראל גאה להכריז על השקת הראל ארט קלאב, מועדון לקוחות חווייתי, איכותי ואקסקלוסיבי, עבור לקוחות אסטרטגיים של החברה ואלה המעוניינים ליהנות מעולמות התרבות והאומנות. המועדון החדש הוקם בשיתוף עם קבוצת צבע טרי, מתוך מטרה לחבר בין עולמות האומנות והתרבות לבין עולמות הביטוח והפיננסים – בשאיפה להעניק ללקוחות הרוצים להרחיב אופקים ולחוות את עולם האומנות בצורה מעמיקה ואישית, ערך מוסף, השראה ותוכן מעשיר וייחודי. אירוע השקת המועדון נערך במהלך היריד השנתי האחרון של צבע טרי לאומנות ולעיצוב (מאי 2025) וכלל מפגש עם מייסדות ומנהלות היריד, וכן סיור מודרך וייחודי.
הראל ארט קלאב מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית חוויית הלקוח של הראל, ומחזק את הקשר עם לקוחות ייעודיים באמצעות ערוץ אישי, ערכי ומרגש. המועדון מציע, בין היתר, גישה לאירועים סגורים, תכנים ייחודיים הכוללים מפגשים עם אמנים, תערוכות, סיורים ועוד, ללא כל עלות מצד הלקוח.
ליאת סדן, סמנכ"לית שיווק בהראל ביטוח ופיננסים: "השקת הראל ארט קלאב היא חלק ממהלך רחב יותר של חיזוק הקשר האישי עם לקוחותינו האסטרטגיים, דרך תוכן איכותי, חוויה והשראה. אנחנו מאמינים שבעולם השירות של היום, הקשר בין חברה ללקוח לא נגמר במוצר – אלא נמשך גם במרחב התרבותי והאנושי".