אידומו מדווחת על חתימת הסכם מסחרי עם Samsung

אידומו חתמה על הסכם עם Samsung Electronics לשילוב פתרון הבינה המלאכותית שפיתחה בפלטפורמת הענן VXT של Samsung, במסגרת תוכנית ה-PIRS

 

 
אסף פוגל ירון קליש ודני קליש, צילום: דרור סיתהכלאסף פוגל ירון קליש ודני קליש, צילום: דרור סיתהכל
 

אלי מאיר
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
29/06/2025

אידומו חתמה על הסכם עם Samsung Electronics לשילוב פתרון הבינה המלאכותית שפיתחה בפלטפורמת הענן VXT של Samsung, במסגרת תוכנית ה- PIRS.

מדובר בצעד אסטרטגי נוסף שצפוי לחשוף את פתרון החברה לשווקים חדשים ברחבי העולם.

לדברי ירון קליש, מנכ"ל ומייסד החברה, "אנחנו גאים על שיתוף הפעולה האסטרטגי עם Samsung –  מהחברות המובילות בעולם בתחום השילוט הדיגיטלי. שילוב Lucas AI Video בפלטפורמת VXT מהווה הבעת אמון בטכנולוגיה שפיתחנו, ופותח בפנינו דלת רחבה לשווקים גלובליים וקהלי יעד חדשים. זהו צעד משמעותי נוסף במימוש החזון שלנו – להנגיש לכל עסק את היכולת ליצור תוכן וידאו איכותי ומבוסס בינה מלאכותית, בקלות ובמהירות.

שיתוף פעולה זה מצטרף להסכם שחתמנו לאחרונה עם Amazon Q, וממחיש את המומנטום בו אנו נמצאים ואת האטרקטיביות של פתרונות החברה בעיני שחקניות מובילות בזירה הבינלאומית. בדומה לפלטפורמה של אמזון, גם בפלטפורמת VXT של סמסונג אנחנו לא ניצבים מול תחרות של אפליקציות רבות – ולכך יש משמעות אדירה בבולטות של הפתרון שלנו. אנחנו ממשיכים לפעול במלוא המרץ להרחבת שיתופי הפעולה שלנו ולקידום מהיר של אסטרטגיית החדירה לשוק הגלובלי.״

נכון לעתה Lucas AI Video הינה פתרון ה-Video AI היחיד בפלטפורמת VXT ומצטרפת ל-4 אפליקציות  בלבד מתחומים אחרים שכבר מוצעות על גבי פלטפורמת ה- VXT ו-2 אפליקציות נוספת שיושקו בקרוב.

ההסכם הינו לתוקף של שנה, עם חידוש אוטומטי וכולל השלמת אינטגרציה טכנית מלאה.

הפתרון יאפשר למשתמשי הקצה של Samsung – עסקים, מוסדות חינוך, בתי מלון ועוד – ליצור ולנהל תכני וידאו באופן עצמאי, פשוט ומהיר.

Lucas AI Videoישולב במסגרת תוכנית ה־ PIRS של Samsung קטלוג פתרונות מוכנים מראש לשימוש מיידי ;(Plug & Play).

מודל ההכנסות מבוסס על סוגי חבילות הרישוי ומספר הצגים בהם נעשה שימוש בפלטפורמת VXT של Samsung שמנוהל אצל כל משתמש קצה.

שילוב הפתרון צפוי להרחיב משמעותית את חשיפת החברה בשווקים חדשים – Samsung מחזיקה בכ-34% משוק השילוט הדיגיטלי העולמי, שמוערך בכ-24 מיליארד דולר.

כזכור החודש דיווחה החברה על חתימת הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם Amazon: שילוב פתרוןLucas Enterprise AI Video בפלטפורמת  Amazon Q - מדובר באבן דרך נוספת ביישום אסטרטגיית החדירה הגלובלית של החברה.
 

x