פנינה רוזנבלום >> אשת העסקים פנינה רוזנבלום משיקה אתר הכרויות חדש PNINALOVE

 

 
פנינה רוזנבלום. צילום ליאור נורדמן פנינה רוזנבלום. צילום ליאור נורדמן
 

ליאור ירדן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
31/08/2013

פנינה רוזנבלום משיקה בימים אלה אתר הכרויות חדש עליו עבדה במשך 3 שנים שנקרא PNINA LOVE – אתר הכרויות המתעתד להיות ייחודי השונה מאתרים אחרים בתחום ומבטיח דיסקרטיות מלאה ללקוח.
 
פנינה פיתחה תוכנה ייחודית שבה הנרשם/ת ממלא/ת 2 טפסים: טופס אחד על עצמו/ה הכולל פרטים אישיים וטופס שני שבו הוא ממלא את התכונות שהוא מחפש בבן/בת זוג.
 
התוכנה פועלת בדיסקרטיות ומחפשת את ההתאמה המקסימלית שתותאם לתכונות ולדרישות הלקוח.
 
הנרשם/ת לא צריך/ה לשוטט ולחפש בן/בת זוג. הוא/היא מקבל/ת מ-PNINA LOVE 3 התאמות עד 12 איש לחודש והנרשם/ת מחליט/ה האם להיות בקשר עם המועמדים שנשלחו אליו. במידה וכן הוא ממשיך את התהליך. במידה ולא מצאו חן יבקש מועמדים נוספים עד שהוא מוצא אהבה.
 
החיבור של פנינה לנושא נולד מהצורך של אנשים רבים שפנו אליה כדי למצוא אהבה וזוגיות. הצלחתה לחבר לא מעט חברים, שהקשר ביניהם הוביל לנישואים, הביא את פנינה לפתח את התוכנה ולהקים את האתר שנקרא PNINA LOVE.
 

 

צילום ליאור נורדמן  

דגש מיוחד ביותר הוא שתהיה דיסקרטיות גמורה לנרשמים ואין צורך בשיטוטים כמו באתרים אחרים. האתר הוא למטרת זוגיות רצינית ומיסוד הקשר.
 
הפעילות באתר תחל ב- 27/08/13 ותלווה בקמפיין בטלויזיה ובאינטרנט בעלות של כ-3 מיליון ₪.
 
משרד הפרסום GITAM BBDO אחראי על הפקת הקמפיין לפנינה רוזנבלום והפעילות של המיזם החדש.
 
בשבועות הראשונים לרגל השקת האתר וההיכרות איתו ינתן לפונים מנוי חינם לתקופת החגים.
 
פנינה רוזנבלום: " אני מאמינה גדולה באהבה והמוטו שלי לחיים הוא שלא משנה כמה הצלחת או מה יש לך בלי אהבה את/ה כמו פרח נבול ".
                                                                                                                        
WWW.PNINALOVE.CO.IL

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי וביןבהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x