ביוליין >> מודיעה על תחילת ניסויים קליניים לטיפול חדשני במחלת הצליאק‎

 

 
דר כנרת סויצקידר כנרת סויצקי
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/12/2013

ביוליין אר. אקס. (נאסד"ק: BLRX, ת"א: ביול), חברה ביופרמצבטית הנמצאת בשלבי פיתוח קליניים, המתמקדת בזיהוי, רכישה ופיתוח של תרופות מבטיחות, הודיעה היום על גיוס חולה ראשון בניסוי קליני Phase 1/2 ב- BL-7010 לטיפול במחלת הצליאק. החולה הראשון גויס לניסוי בבית החולים Tampere בפינלנד, מרכז רפואי מוביל בעל שם עולמי לחקר מחלת הצליאק. תוצאות הניסוי צפויות באמצע שנת 2014.

 ד"ר כנרת סויצקי, מנכ"ל ביוליין אר. אקס., מסרה:
"תחילת הניסויים הקליניים ב- BL- 7010 במרכז רפואי מוביל לטיפול בצליאק, מהווה אבן דרך חשובה בפיתוח אחד מהפרויקטים המבטיחים ביותר שלנו. לאור התוצאות הפרה-קליניות עד כה, אנו מאמינים מאוד במוצר ייחודי זה, אשר גם מעורר עניין רב בקרב הקהיליה הרפואית והמדעית הבינלאומית. אנו צופים כי שנת 2014 תהיה שנה משמעותית עבור החברה, שתכלול מספר אבני דרך חשובות ביחס לפרוייקטים שלנו הנמצאים בשלבי פיתוח קליניים, ביניהם כעת גם BL-7010. אנו מצפים לתוצאת ניסוי בטיחות זה הצפויות באמצע שנת 2014, אשר לאחריו אנו מקווים להתחיל בניסוי יעילות במחצית השנייה של 2014", סיכמה ד"ר סויצקי .

 

 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי וביןבהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
 

x