פשוט ירוק מציגה בתערוכת קלינטק >> תאורה סולארית שמאירה עד 3 לילות ללא הטענה

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/02/2014

חברת פשוט ירוק מציגה בתערוכת איכות הסביבה "קלינטק 2014" גופי תאורה סולארית המצטיינים באורך זמן תאורה של עד 3 לילות הארה ברציפות, ללא טעינה חוזרת. הגופים מתאימים להארה של מדרכות, שבילים, שטחים ציבוריים, גנים וגינות ואידיאלים למקומות שמרוחקים מתשתיות חשמל מסודרות כמו בתי קברות, נקודות מבודדות בישובים קטנים וכו'.

 תערוכת קלינטק נערכת בימים שלישי ורביעי (18-19 בפברואר) במרכז הכנסים אווניו בקרית שדה התעופה ומוצגים בה מיטב החידושים בתחום איכות הסביבה.

 כושר ההארה ארוך הטווח של הגופים הסולאריים של פשוט ירוק מושג הודות למנגנון של חיישנים שמפעיל את התאורה בעוצמה מלאה ברגע שיש תנועה באזור. כשאין תנועה התאורה פועלת בעוצמה נמוכה שחוסכת באנרגיה, אך עוצמתית מספיק לתאורת התמצאות וביטחון. המנגנון של המתקן כולל פאנל סולארי, מצברים חדשניים שצוברים את אנרגית השמש במהלך היום והפנס עצמו, כאשר כל אלה מרוכזים ביחידה מוגנת אחת.

 מחירו של גוף תאורה סולארית דומה למחיר של גוף תאורה חשמלי כך שהחיסכון בעלויות האנרגיה מתחיל כבר מהרגע הראשון לאחר ההתקנה. טעינת המצברים נעשית גם בימי החורף המעוננים ואפילו בימים גשומים יש הטענה של כ-30% מהמצבר.

 גיא סער, מנכ"ל פשוט ירוק,
מסר שהתאורה הסולארית היא פתרון מתבקש בארץ רווית שמש כמו ישראל. במקום לחפור תעלות מסוכנות, להעביר תשתיות יקרות ומזהמות שפוגעים במראה הסביבתי ובבטיחות האזרחים אפשר להתקין עמוד תאורה אסתטי שמזין את עצמו. הודות לקלות ההתקנה זהו פתרון מצוין גם לאזורים בהם נדרשת תאורה ארעית וכגיבוי חרום למקרים של הפסקות חשמל.

 
עדכונים על מוצרי פשוט ירוק ופרויקטים בעמוד הפייסבוק: www.facebook.com/pashut.yarok

 




הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי וביןבהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x