קרן הזדמנויות בנדל"ן השקיעה 5 מיליון שקל בפרוייקט תמ"א 38 ברחוב קריניצי ברמת גן

 

 
שלום אשלשלום אשל
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/02/2014

קרן "קוביות הזדמנויות בנדל"ן השקיעה 5 מיליון שקל בפרויקט תמ"א 38 ברחוב קריניצי ברמת גן
בסה"כ השקיעו קרנות קוביות בשנה האחרונה 18 מיליון שקל ב- 5 פרויקטים של תמ"א 38 ברמת גן וברעננה

שלום אשל, מנכ"ל קוביות הזדמנויות בנדל"ן: "70% ממיזמי תמ"א 38 באזורי הביקוש אינם מתקדמים עקב בעיות מימון. יזם בעל היתר בניה באזור המרכז שנחליט להשקיע בפרויקט שלו יכול לקבל מאיתנו מימון בהליך קצר של בין 2-4 שבועות".

קבוצת קוביות הזדמנויות בנדל"ן, העוסקת במימון פרויקטים ייחודיים בנדל"ן, השקיעה 5 מיליון שקל בפרויקט תמ"א 38 ברחוב קרניצי 27 ברמת גן. במסגרת הפרויקט אותו מבצעת חברת א.ד.זגורי יתווספו ל- 6 הדירות הקיימות בבניין עוד 11 דירות חדשות בנות 4 חדרים, ביניהן 2 דירות פנטהאוז. בנוסף, היזם יבנה ממ"ד ומרפסת, יוסיף מעלית וחניון לרווחת הדיירים. הפרויקט קיבל כבר היתרי בניה והעבודות החלו בימים אלו.
ההשקעה בפרויקט התמ"א 38 בקרניצי היא ההשקעה השנייה של קרן קוביות 3 שנפתחה לגיוס בימים אלה. היקף הפרויקט מסתכם ב- 10 מיליון שקל כשטווח ההשקעה הצפוי הוא  18 חודשים והתשואה הכוללת הצפויה למשקיעים- בהתאם לפרויקטים דומים בעבר היא כ- 25%. מלבד פרויקט זה קרן קוביות 3 השקיעה עד כה בפרויקט לשימור בעל היתר בניה בפינת הרחובות החשמל ומקווה ישראל בת"א. בסה"כ השקיעו קרנות קוביות בשנה האחרונה כ- 18 מיליון שקל ב- 5 פרויקטים של תמ"א 38 ברמת גן וברעננה בהיקף של כ-40 מיליון שקל. במסגרת כל הפרויקטים יתווספו 40 דירות חדשות.

קוביות הזדמנויות בנדל"ן, המנוהלת על ידי שלום אשל, מממנת פרויקטים בנדל"ן קצרי מועד (12-18 חודשים) בסיכון נמוך. קוביות משקיעה רק בישראל ורק באזורים מרכזיים בעלי ביקוש גבוה (תל-אביב, רמת גן, גבעתיים, ואזור השרון).

לדברי שלום אשל, מנכ"ל קוביות הזדמנויות בנדל"ן: "70% ממיזמי תמ"א 38 באזורי הביקוש אינם מתקדמים עקב בעיות מימון. אנחנו ממשיכים להשקיע בפרויקטים של תמ"א 38 ומחפשים פרוייקטים עם היתרי בנייה אך ורק באזורי ביקוש. יזם בעל היתר בניה באזור המרכז (ת"א , רמת-גן, גבעתיים, הרצליה, רעננה) שנחליט להשקיע בפרויקט שלו יכול לקבל מאיתנו מימון בהליך קצר של בין 2-4 שבועות".

עוד לדבריו: "שני הפרויקטים הראשונים של קוביות 1 הניבו תשואה שנתית של כ-20% למשקיעי הקרן. על פי ניתוח שעשינו להשקעות נדל"ן דומות שביצענו בעבר אנחנו מעריכים כי התשואה הכוללת למשקיעי -קוביות תעמוד על כ- 25-30% בטווח של שנה וחצי. מדובר בתשואה יוצאות דופן ביחס לרוב אפיקי ההשקעה בשוק בו הריביות על פיקדונות הן אפסיות. במקרה שלנו גם היזמים וגם המשקיעים מרוויחים מהמהלך. היזמים זוכים למקור מימון חיצוני שמסייע להם והמשקיעים מקבלים הזדמנות להרוויח תשואות מהשקעות בנדל"ן שעשויות להיות גבוהות בהרבה מאלטרנטיבות ההשקעה הקיימות כיום בשוק".



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש. 

x