למרות השינויים שחווה שוק הנדל"ן בתקופה האחרונה >> פרשקובסקי מדווחת על 124 חוזים במחצית 2014

 

 
פרויקט פרשקובסקי בנתניהפרויקט פרשקובסקי בנתניה
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/07/2014

למרות השינויים שחווה שוק הנדל"ן בתקופה האחרונה: פרשקובסקי מדווחת על 124 חוזים במחצית 2014
 
חיים קראדי, סמנכ"ל שיווק בחברה: "למרות הקיפאון שמדברים עליו בשוק הנדל"ן, החברה הצליחה למכור מספר מכובד של דירות בששת החודשים הראשונים של השנה".
 
חברת פרשקובסקי השקעות ובניין בע"מ מדווחת כי גם את במחצית הראשונה של שנת 2014, כמו בשנים קודמות, למרות השינוי שחווה שוק הנדל"ן בשנה זו, נחתמו 124 חוזי מכירה בהיקף של 202 מיליון ₪ עבור יחידות דיור בפרויקטים שהחברה משווקת.
 
124 החוזים הם תוצאה של שיווק דירות בשני פרויקטים, פרויקט בבאר יעקב הכולל 3 בניינים, 2 בניינים בני 12 קומות, 43 דירות בכל בניין, ובניין נוסף בן 20 קומות ובו 76 דירות. סך הכל הפרויקט מונה 162 יחידות דיור בתמהיל מגוון  של דירות בנות 4 ו 5 חדרים, עם מרפסות שמש או שילוב של מרפסות שמש וגינות תלויות. ופרויקט 'גן נחום החדשה', בראשון לציון הממוקם בשכונת גן נחום בסמיכות לנס ציונה, בפרויקט מתוכננים ארבעה מגדלי מגורים בני 17 קומות ובהם מגוון דירות בתמהיל  4/5/6 חדרים. הפרויקט מונה סה"כ 248 יחידות דיור והוא ממוקם במרכז העניינים בראשון לציון: בסמוך לתחנת הרכבת "ראשונים", כביש 431 המאפשר יכולת הגעה ונגישות לצירי תנועה מרכזיים וראשיים במהירות ונוחות.
 
חיים קראדי, סמנכ"ל שיווק פרשקובסקי השקעות ובניין בע"מ: "למרות הקיפאון שמדברים עליו בשוק הנדל"ן החברה הצליחה למכור מספר מכובד של דירות בששת החודשים הראשונים של השנה. אנו נערכים לצאת בזמן הקרוב לשיווק פרוייקטים עתידייים תוך כדי התאמת ההיצע לשוק ולביקוש, דוגמת הגדלת מספר הדירות ויצירת מספר רב יותר של דירות קטנות לטובת דיור בר השגה לקראת התחלת השיווק של הפרויקט למגורים של החברה בנתניה".

 

 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי וביןבהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x