קשרי תעופה – דוח מיידי >> הביטולים לטורקיה יפגעו בחברה. אלו קרנות נאמנות משקיעות במניה ?

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
23/07/2014

הנידון: קשרי תעופה בע"מ ("החברה") -דו"ח מיידי


1. בעקבות אירועי מבצע "צוק איתן" והאירועים האחרונים בטורקיה, אשר, להבנת החברה, הובילו את משרד החוץ לחדד את אזהרת המסע לטורקיה, הקיימת מזה זמן רב באתר המטה ללוחמה בטרור ומשרד החוץ, החברה מתמודדת עם ביטולי הזמנות בהיקף מהותי ליעד האמור, אשר להערכת החברה, עלולים לגרום לצמצום מספר הטיסות ו  7 או מספר המושבים בטיסות ליעד האמור בזמן הקרוב.
2. החברה מציעה אלטרנטיבות נסיעה אחרות ללקוחותיה ופועלת על מנת לייצר את התנאים התפעוליים שיאפשרו לה לקלוט את הכמות הפוטנציאלית של הנוסעים לטורקיה ביעדים אחרים.
3. במקביל, בוחנת החברה את נושא ניצול ו7או החזר המקדמות ששולמו על-ידה , על מנת לשריין חדרים, למצב שבו צמצום כמות הטיסות ימשך תקופה ארוכה (לפרטים נוספים לגבי מקדמות אלה ראה סעיף 6.17.1 לפרק תיאור עסקי התאגיד בדוח התקופתי של החברה לשנת 2013 , מס' אסמכתא 014940-01-2014)
4. החברה מעריכה כי היה וצמצום כמות הטיסות כאמור ימשך תקופה ארוכה, לרבות לגבי טיסות במהלך חודשים אוגוסט עד אוקטובר, והיה ולא יהיו ביקושים מתאימים לאלטרנטיבות המוצעות על-ידי החברה כאמור לעיל, הדבר עלול לפגוע במכירות וברווחיות החברה.
5. כמו כן מעריכה החברה כי היה ומבצע "צוק איתן" ו7או השלכותיו תמשכנה גם בחודש אוגוסט והביקושים לתקופת הקיץ לא יתאמו את הביקושים הצפויים לתקופה זו, הדבר עלול לפגוע במכירות וברווחיות החברה. החברה אינה יכולה להעריך כיום את היקף הפגיעה הפוטנציאלית, אם בכלל.
 
 

בכבוד רב,
קשרי תעופה בע"מ


 

 

כתב פאנדר מוסיף- קרנות הנאמנות לא מחזיקות במניות החברה

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי וביןבהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x