מוקד מיוחד >> אנשי עסקים למען בעלי עסק אשר מגויסים למילואים‎

 

 
אהוד רצאביאהוד רצאבי
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
27/07/2014

להב (לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל) מקימה גוף סיוע התנדבותי: "מילואים למילואים" במטרה לסייע לעצמאים, פרילנסרים ובעלי עסקים שנקראו בצו שמונה לשירות מילואים ולנשים בעלות עסק עצמאי שבן זוגן גויס
 
אהוד רצאבי, נשיא להב: "מילואימניקים גויסו לשמור על הבית שלנו ואנחנו מתגייסים לשמור על הבית שלהם. אסור לנו להפקיר את אנשי המילואים ובני משפחותיהם בזמן המלחמה וביום שאחרי המלחמה, צו השעה של כולנו לדאוג לאלו שגויסו בצו 8. אני פונה לבעלי העסקים או בני משפחתם לפנות למוקד המיוחד שהוקם עבורם"

 
 
להב (לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל) מקימה גוף סיוע התנדבותי: "מילואים למילואים" במטרה לסייע לעצמאים, פרילנסרים ובעלי עסקים שנקראו בצו שמונה לשירות מילואים ולנשים בעלות עסק עצמאי שבן זוגן גויס. פרויקט זה הינו יוזמה של להב ביחד עם אנשי העסקים: משה בכר ודני אבידר שנולד בעקבות פניות רבות של בעלי עסקים, עצמאים ופרילנסרים ובני משפחותיהם שנותרו ללא מענה ועזרה.
 
בלהב מרכזים את הפניות של אנשי המילואים או בני משפחתם אשר זקוקים לעזרה בעסק, ובמקביל מגייסים מתנדבים אשר מוכנים לעזור ולסייע לאותם בעלי עסקים. לאחר מיון והתאמה משדכים בין הפונים השונים.
 
אהוד רצאבי, נשיא להב:"ישנם עשרות אנשי מילואים בעלי עסק קטן, עצמאים או פרילנסרים שנאלצים לסגור את העסק, לספוג הפסדים רבים ואובדן לקוחות שנותרו ללא מענה ועזרה לעסק שלהם שנפגע בעקבות היעדרותם עקב שירות מילואים. ישנה התגייסות מעוררת כבוד של החברה בישראל לסייע ולהוקיר תודה ללוחמים. מעבר להתגייסות ההמונית של משלוחי מזון וציוד שבודאי מבורכת בימים אלו יש להתגייס למען שרידות העסקים שעלולים להסגר עקב שירות מילואים של הבעלים. אנו יוזמים בלהב פרויקט התנדבותי זה במטרה לשדך בין אוכלוסיה רבה שברצונה לתרום למאמץ המלחמתי ולשרידותם הכלכלית של אנשי המילואים לבין אלו שזקוקים לכך. בנוסף יש לבחון הקלות וסיוע לבני ולבנות זוג של חיילי וחיילות המילואים במיוחד לנשים בעלות עסק עצמאי אשר בן זוגן במילואים והן נאלצות לתמרן לבד בין עול הפרנסה והמשפחה מצב שהוא בלתי אפשרי בימים אלו"
 
רצאבי ציין כי בעבר יזמו בלהב ביחד עם ח"כ בוז'י הרצוג הצעת חוק להגדלת תשלומי המילואים לעצמאים ב-25% על ידי ביטוח לאומי אך הצעה זו לא אושרה ובימים אלו בוחנים בלהב חידוש יוזמה זו.




 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי וביןבהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x