מי יהיה "היועץ של המדינה" שיזכה באייפון 6 החדש של אפל ?

 

 
אייפון 6אייפון 6
 

מערכת FUNDER
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/09/2014

ענקית הטכנולוגיה משיקה שני אייפונים ושעון חכם

חברת אפל משיקה את האייפון  6 עם מסך בגודל 4.7 אינץ' ואייפון 6 פלוס עם מסך בגודל 5.5 אינץ'.  בהשקה בסן פרנסיסקו חשפה אפל גם את השעון החכם- -Apple Watch ומחירו מתחיל מ - 350 דולר.

מנכ"ל אפל טים קוק הציג את המוצרים החדשים וטען כי זו הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של אפל עד כה. אייפון 6 יגיע בעובי של 6.9 מ"מ ואייפון 7 פלוס בעובי 7.1 מ"מ.

אפל Pay

אפל פיתחה טכלונולגיית תשלומים בה ניתן לשלם לחנות על ידי טביעת אצבע בלבד. המידע נשמר בצורה מאובטחת כאשר פרטי האשראי מוסתרים בפני בעל החנות או העסק. אפל מטיחים שאין הם שומרים מידע על רכישות , מאיזו חנות הן נקנו או מה הלקוח רכש בחנות. לדברי אפל  כבר קיימות 220 אלף נקודות מכירה בארה"בה כוללת את הכולבו "מייסיס", בית המרקחת - "דואון ריד", "מקדונלדס" ו"סאבווי". כמו גם  חנויות אפל, דיסנילנד וחנויות המוצרים של דיסני.

Apple Watch

את המוצר האחרון קוק שמר לסוף והציג את השעון החכם. מדובר בשעון עשוי מתכת עם רצועה פריקה במגוון צבעים , כאשר השעון ניתן לטעינה באופו אלחוטי על ידי משטח טאצ' חיצוני. המסך של השעון עשוי מזכוכית ספיר והוא מסך טאצ' מסוג רטינה. ישנה יכולת לתקשר בין שני אנשים המחזיקים בשעון על ידי שימוש בסימנים, למשל ציור של אוכל מעביר מסר דומה כמו:   "אתה בא לצהריים?" האפל וואץ' מתאים לאייפונים החל מגרסה 5. "זה אומר שיותר מ-200 מיליון אנשים יכולים כבר להשתמש בשעון", אומר קוק. המחיר מתחיל מ-350 דולר לשעון והוא יהיה זמין לרכישה החל מתחילת 2015.


להזכירכם, תחרות "היועץ של המדינה" ממשיכה והזוכה יקבל את האייפון 6 כבר בתחילת 2015. היועץ של המדינה הינו היועץ שהכי הרבה אנשים שהורידו את אפליקציית FUNDER באייפון או באנדרואיד , המליצו עליו לזכות בתואר "היועץ של המדינה". על מנת לרשום את פרטי היועץ צריך להיכנס לאפליקציה ולפתוח את דף הרישום שבתוך כפתור "שלוש נקודות" (באנדרואיד, מצד ימין למעלה באפליקציית FUNDER) או "שלוש פסים" (באייפון מצד שמאל למעלה באפליקציית FUNDER) ומשם הדרך קצרה לרישום! בהצלחה!!!
 

 אפליקציית FUNDER השוואת קרנות נאמנות  >> הושקה גרסה חדשה !!! שיא חדש בהורדות !

 

האפליקציה היחידה בישראל להשוואת קרנות נאמנות !!! מעל 7,000 הורדות

 גרסה חדשה ששולחת לך עדכון על נתונים חדשים בתיק האישי ! עכשיו באפסטור  ובגוגל פליי

לינק לאפליקציה באפ-סטור

לינק לאפליקציה בגוגל-פליי

 

 

 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

 אפליקציית FUNDER השוואת קרנות נאמנות  >> הושקה גרסה חדשה !!! שיא חדש בהורדות !

 

האפליקציה היחידה בישראל להשוואת קרנות נאמנות !!! מעל 7,000 הורדות

 גרסה חדשה ששולחת לך עדכון על נתונים חדשים בתיק האישי ! עכשיו באפסטור  ובגוגל פליי

לינק לאפליקציה באפ-סטור

לינק לאפליקציה בגוגל-פליי

 
x