אבוט הוכתרה זו השנה השנייה כחברת מוצרי הבריאות המובילה במדד דאו גונס לאחריות סביבתית (Dow Jones Sustainability Index – DJSI)

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
15/09/2014

Ÿ  הציון הכולל של החברה 83 הוא יותר מכפול מהציון של שאר החברות בענף
Ÿ החברה צברה את הציון הגבוה ביותר בכל תחומי המפתח, ביניהם: הכלכלי, הסביבתי והתפקוד החברתי.
Ÿ החברה מופיעה במדד דאו ג'ונס לקיימות זו השנה העשירית ברציפות
 
אבוט, יצרנית סימילאק, הוכתרה זו השנה השנייה כמובילה בענף תעשיית הבריאות  לשנת 2014 במדד דאו ג'ונס לקיימות (Dow Jones Sustainability Index  - DJSI), אחד המדדים היוקרתיים ביותר למדידת אמות מידה לאחריות סביבתית של חברות ברחבי העולם. כחברה המובילה בענף הציוד והשירותים בתחום הבריאות, אבוט הופיעה כאחת מתוך 24 חברות בלבד שנבחרו כמובילות בתעשייה שלהן. החברות המובילות במדד DSJI נבחרות מתוך 3,000 החברות הגדולות ביותר בעולם כולו, ביניהן 800 חברות בשווקים מתפתחים. זוהי השנה העשירית ברציפות בה מופיעה אבוט במדד דאו ג'ונס לקיימות העולמי וכן במדד צפון אמריקה.

בנוסף להכתרתה כמובילת הענף התעשייתי במובנו הרחב, הוכתרה אבוט כמובילה גם בענף התעשייתי הספיציפי של מדד דאו ג'ונס: ענף מוצרים ושירותים בתחום הבריאות. הציון הכולל של החברה 83 הוא באופן משמעותי גבוה יותר מממוצע ציונים של שאר החברות בענף- כאשר יותר מכפול מהציון הממוצע של שאר החברות בתעשייה שעמד על 41. כמו כן, הציון של אבוט בדירוג של התחום הסביבתי גבוה יותר מזה של 92% מהחברות הפועלות בתחום הבריאות. החברה צברה את הניקוד הגבוה ביותר בכל שלושה תחומי המפתח המשמשים להערכה, ביניהם: הכלכלי, הסביבתי והתפקוד החברתי. במסגרת שלושה תחומים אלה השיגה אבוט ציון של 100% בסיווגים רבים, ביניהם: ניהול חדשנות, ניהול שרשרת האספקה, מעורבות של בעלי העניין, ניהול קשרי לקוחות, דיווח סביבתי, פיתוח המשאב האנושי, משיכה ושימור של כשרונות (טאלנטים), נוהלי עבודה וזכויות אדם, דיווח חברתי, אסטרטגיה לשיפור נגישות לתרופות ומוצרים אחרים, אחריות חברתית ופילנתרופיה, וכן תרומה להישגים בתחום הבריאות.

"אבוט מגשימה את הפוטנציאל שלה כחברה באמצעות סיוע לאחרים להגשים את הפוטנציאל שלהם. זה נוגע לכל תחום עשייה בו אנו פעילים; כחברה חדשנית, כחברה עסקית, כמעסיק וכהיותנו אזרחים  הפועלת בסביבה והקהילה אליה אנו משתייכים", אומר מיילס ד. ווייט (Miles D. White) יושב הראש והמנכ"ל של חברת אבוט. "כהרצון להפוך את חייהם של אנשים לבריאים יותר, זו הסיבה שאנו קמים בבוקר באבוט, זה משפיע על הדרך בה אנו חושבים ופועלים. וזה מה שמייצר רמה גבוה של כבוד ואחריות לעולם שלנו ולאנשים אותם אנו משרתים".

אודות חברת אבוט

אבוט (Abbott) היא חברה גלובלית, העוסקת במגוון תחומים בענף הבריאות. פעילותה מוקדשת לגילוי, פיתוח, ייצור ושיווק של תרופות ומוצרים רפואיים, לרבות מוצרי תזונה מכשור רפואי ואבחנתי. החברה מעסיקה כ- 69,000 עובדים ומשווקת את מוצריה בלמעלה מ 150 מדינות.

 

 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x